شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#عربستان#کریستیانو رونالدو

رونالدو در یک قدمی لیگ عربستان؛ وقت تست پزشکی هم رزرو شد!

رونالدو در یک قدمی لیگ عربستان؛ وقت تست پزشکی هم رزرو شد!

ورزش سه نوشت: یک رسانه مدعی شد باشگاه النصر عربستان در حال برنامه‌ریزی برای انجام تستهای پزشکی از کریستیانو رونالدو است.

امروز وقتی مدیر ورزشی باشگاه النصر عربستان در یک مصاحبه تایید کرد این باشگاه در حال مذاکره با کریستیانو رونالدو است و قصد دارد با یک قرارداد بزرگ او را راهی عربستان کند مشخص شد که شایعات روزهای اخیر دور از واقعیت نبوده است.

در تازه‌ترین تحولات در این باره شبکه CBS مدعی شد به اخباری دست یافته که نشان می‌دهد باشگاه النصر در حال برنامه‌ریزی برای انجام تستهای پزشکی از رونالدو است. به این ترتیب به نظر می‌رسد کریستیانو تنها یک قدم تا پیوستن به این باشگاه فاصله دارد.

سالازار، مدیر ورزشی النصر، امروز گفته بود مذاکرات بین این باشگاه و کریستیانو رونالدو ابعادی عظیم دارد. شکی نیست که مذاکراتی طولانی بین دو طرف در جریان خواهد بود تا کریستیانو موافقت خود را با این انتقال بزرگ اعلام کند. تا اینجا می‌دانیم طرف عربستانی پیشنهادی 200 میلیون یورویی روی میز گذاشته است ولی روزنامه انگلیسی سان می‌گوید ستاره پرتغالی هنوز تصمیم نهایی را برای پیوستن به النصر نگرفته است.

ولی باشگاه عربستانی گویا به انجام شدن این انتقال اطمینان دارد. به گزارش CBS این باشگاه از یک مرکز تستهای پزشکی در این کشور تاریخی برای حضور کریستیانو رونالدو رزرو کرده و حتی اتاق‌هایی در یک هتل برای اسکان همراهان و نمایندگان کریستیانو تدارک دیده است. بر اساس این گزارش مدیران النصر خوشبین هستند و احتمال می‌دهند بتوانند انتقال کریستیانو به این باشگاه را در شروع بازه زمانی نقل و انتقالات زمستانی نهایی کنند.

258 258