شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مورینیو#سپاهان

این ستاره ایرانی به دنبال جلب رضایت دستیار سابق مورینیو

هافبک جوان سپاهان امیدوار است اعتماد مورایس را جلب کند تا همچنان در این تیم حضور داشته باشد.

این ستاره ایرانی به دنبال جلب رضایت دستیار سابق مورینیو

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

در پر گل‌ترین بازی هفته، سپاهان اصفهان با چهار گل نفت مسجد سلیمان بحران زده را در هم کوبید تا در پایان هفته سیزدهم به دو قدمی صدر جدول لیگ برسد.

هافبک تدافعی جوان سپاهان درباره این برتری چهار گله این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی بسیار خوبی بود، خدا را شکر بعد از دو تساوی پی در پی توانستیم با نتیجه‌ای پرگل تیم ریشه دار نفت مسجدسلیمان را از پیش برداریم تا با روحیه‌ای مضاعف‌ لیگ را ادامه دهیم.

او در خصوص شرایطش در تیم پرمهره‌ سپاهان گفت: بعد از پنج بازی که در ترکیب ثابت تیم حضور داشتم با صلاحدید کادرفنی مقابل نفت مسجد سلیمان در بیست دقیقه پایانی به میدان رفتم، خدا را شکر از شرایطم راضی هستم و به تصمیمات آقای مورایس احترام می گذارم‌‌. ترافیک در خط هافبک سپاهان شدید است، بازیکنان با تجربه‌ و با کیفیتی در خط میانی تیم حضور دارند که برای قرار گیری در ترکیب با یکدیگر رقابت دارند. بازی کردن در ترکیب سپاهان به هیچ وجه کار آسانی نیست.

این بازیکن در ادامه افزود: سپاهان باشگاهی‌ کاملا حرفه‌ای است، آرزوی هر بازیکنی است که عضو این باشگاه بزرگ باشد، خدا را شاکرم که این مهم برای من اتفاق افتاد. تمام تلاش خود را برای موفقیت سپاهان خواهم کرد و امیدوارم با یک عملکرد خوب اعتماد آقای مورایس را برای ماندن در تیم جلب کنم.

قربانی در پایان افزود: کار کردن با آقای مورایس لذت بخش است، ایشان شخصیت بزرگی دارد و مربی بسیار با دانشی است که نکات زیادی را به بازیکنان جوان گوشزد می‌کند.