شهر خبر

غفور کارگری: با وحدت رویه می‌توان در جهت رشد و ارتقای ورزش گام‌های موثری برداشت

غفور کارگری: با وحدت رویه می‌توان در جهت رشد و ارتقای ورزش گام‌های موثری برداشت

رییس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه ورزش به معنی عام کلمه در سه حوزه وزارت، المپیک و پارالمپیک به یک هدف مشترک و آن هم توجه به کیفیت تیم های اعزامی است دست یافته، اظهار داشت: با وحدت رویه می توان در جهت رشد و ارتقای ورزش گام‌های موثری برداشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ غفور کارگری در نشست ستاد عالی بازیهای آسیایی هانگژو با حضور دکتر سجادی با اشاره به اینکه مسابقات آسیایی، پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیکی رویدادهای مهم در حوزه قهرمانی هستند افزود: هم سو بودن این سه حوزه موجب می شودتا بتوانیم تیم ملی قوی و با کیفیت را به بازیهای آسیایی هانگژو اعزام کنیم.

رییس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه کسب مدال طلا می تواند نقش اصلی و تعیین کننده ای در رنکینگ داشته باشد خاطر نشان ساخت: بر ای دست یابی به مدال های خوش رنگ در بازیهای آسیایی باید توجه خاص به اعتبارات فدراسیون ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حضور در بازیهای هانگژو یکی از اولویت های مهم کوتاه مدت کمیته پارالمپیک به شمار می رود، افزود: تمام مسائل مربوط به این رویداد یک روز هم نباید به تاخیر بیفتد لذا پیشنهاد می کنیم بحث هانگژو و سرمایه گذاری در این رویداد مهم را جدی بگیریم.

کارگری در ادامه صحبتهایش ورزش را امری پیچیده دانست و افزود: فاکتورهای مختلفی درورزش ایفای نقش می کند و تک تک فدراسیون ها باید براساس وضعیت ورزشکاران و بررسی شرایط رقبا تعیین هدف داشته باشند تا بتوان بهترین نتیجه را کسب کرد.

انتهای پیام