شهر خبر

"جمال محمدی" خبر داد: برگزاری کشتی آزاد جوانان در شهرستان قرچک

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، در خصوص برگزاری مسابقات کشتی آزاد رده سنی جوانان استان تهران و شهرستان های تابعه در قرچک گفت: این مسابقات در راستای توسعه ورزش قهرمانی در شهرستان های استان تهران با حضور71 تیم و 710 ورزشکار برگزار خواهد شد.
"جمال محمدی" با اشاره به مصوبات جلسه شورای ورزش شهرستان که با حضور ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل و به ریاست فرماندار برگزار شد، افزود: در آن جلسه مقرر شد سالن شهدای هفتم تیر از تاریخ20 آذر ماه تعطیل و شهرداری قرچک با مشارکت و نظارت اداره ورزش و جوانان، نسبت به تعمیر ، تجهیز و نوسازی آن اقدام کند.
به گفته وی، همچنین مشکلات نور و روشنایی سالن با همکاری اداره برق تا تاریخ 4 دی ماه انجام و سالن از روز 5 دی ماه برای آماده سازی و برگزاری مسابقات کشتی آزاد جوانان استان تهران، تحویل هیات کشتی شهرستان قرچک شد.
محمدی در ادامه گفت: خوشبختانه تمامی امور طبق برنامه و پیش بینی شده با برآورد اعتباری دو میلیارد ریالی انجام شد و ان شاالله با توکل به خداوند متعال و تجربه و تلاش تمامی ظرفیت نیروی انسانی، شاهد برگزاری رویدادی بزرگ و باشکوه در شهرستان قرچک خواهیم بود.

انتهای پیام