شهر خبر

تشدید پدیده ترک خدمت گروهی و کاهش متقاضیان جدید در پلیس آمریکا

تشدید پدیده ترک خدمت گروهی و کاهش متقاضیان جدید در پلیس آمریکا

بنا به گزارش نهادهای آمریکایی، تعداد استعفای افسران پلیس آمریکا در سال ۲۰۲۱، ۴۳ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ بوده، در حالی که تعداد انتصابات جدید در این دو سال کاهش قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پلیس آمریکا با توجه به ریزش گسترده نیروهای خود و کاهش تعداد متقاضیان جدید از سال ۲۰۲۰، مشوق‌های مالی و غیر مالی را برای جذب آمریکایی‌ها برای پیوستن به صفوف پلیس ارائه می‌دهد.

بر اساس گزارش، روزنامه نیویورک تایمز، پلیس آمریکا از سال ۲۰۲۰ شاهد ریزش گسترده پرسنل خود و کاهش تعداد متقاضیان جدید بوده و این مسئله منجر به کمبود کارکنان آن شده است. برای غلبه بر این معضل، ادارات پلیس آمریکا در تلاش هستند تا از طریق مشوق‌ها و وسوسه‌های مالی و غیرمالی، آمریکایی‌ها را جذب کنند.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، برخی ادارات پلیس پاداش‌هایی بالغ بر ده‌ها هزار دلار ارائه می‌کنند و همچنین برای استقبال از تازه واردان در صفوف پلیس و پذیرایی از کسانی که مایل به پیوستن به نیروی پلیس هستند، در هتل‌ها جشن برگزار می‌کنند.

گزارش نیویورک تایمز می‌افزاید که «کاهش شدید تعداد افرادی که می‌خواهند افسر پلیس شوند، از ابتدای همه گیری کرونا و ناآرامی‌های سال ۲۰۲۰، ادارات پلیس را مجبور کرده است تا خود را به روش‌های جدید تبلیغ کنند. «مارکوس جونز» فرمانده پلیس شهر «مونتگومری» در ایالت مریلند در این خصوص گفت: برخی از ادارات پلیس از تبلیغات دیجیتال برای تحت تأثیر قرار دادن مناطق پیرامون مراکز پلیسی که فرصت‌های شغلی دارند، استفاده می‌کنند.

نیویورک تایمز همچنین نوشت: بسیاری از افسران پلیس آمریکا به دلیل همه‌گیری کرونا و شورش‌هایی که پس از کشته شدن جورج فلوید در سال ۲۰۲۰ آغاز شد، خدمت را ترک کردند.

بر اساس نتایج نظرسنجی انجام شده توسط سازمان تحقیقات پلیس آمریکا در سال ۲۰۲۲، تعداد استعفای افسران پلیس در سال ۲۰۲۱، ۴۳ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ بوده، در حالی که تعداد انتصابات جدید در این دو سال کاهش قابل توجهی داشته است.