شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#البرز#برگزاری#مجمع#سالیانه#هیئت#بدمینتون

برگزاری مجمع سالیانه هیئت بدمینتون البرز

برگزاری مجمع سالیانه هیئت بدمینتون البرز

مجمع هیئت بدمینتون استان البرز باحضور پوریا سرپرست فدراسیون بدمینتون، فروغی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون، گلستانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل پور کریمان رئیس هیئت استان و اعضای مجمع هیئت انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، در ابتدای جلسه، خزانه دار هیئت گزارشی از عملکرد مالی و آقای پورکریمان رئیس هیئت نیز گزارشی از عملکرد فنی و تقویم سالانه بدمینتون استان ارائه داد که به تأیید و تصویب اعضای مجمع رسید.

در ادامه آقای فروغی با اعلام خبر واگذاری سالن فلاحت به هیئت بدمینتون، اظهار کرد: با ترک تشریفاتی که توانستیم با مساعدت استاندار محترم برای 3 سالن ورزشی در سطح استان بگیریم، به زودی سالن فلاحت کرج خانه تخصصی بدمینتون البرز خواهد شد و در اختیار هیئت قرار می گیرد.

وی گفت: با راه اندازی خانه بدمینتون، انتظارات ما و فدراسیون نیز از هیئت استان بیشتر خواهد شد و می بایست بر همت و تلاش اعضای هیئت جهت پرورش و معرفی قهرمان در این رشته افزوده شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با قدردانی از رئیس و اعضای هیئت بدمینتون جهت فعالیت های پرشمار و حرکت رو به رشد، عنوان کرد: بدمینتون از جمله رشته هایی است که در بُعد همگانی و به ویژه در بخش بانوان نیز می تواند بسیار پر رنگ ظاهر شود.

همچنین پوریا با بیان این که " حضور مدیری بومی و ورزشی در رأس ورزش البرز فرصتی بسیار عالی برای توسعه ی همه ی رشته های ورزشی است " اظهار کرد: با حمایت های اداره کل و همچنین در اختیار قرار دادن خانه تخصصی به هیئت، آینده بدمینتون البرز را بسیار درخشان ارزیابی می کنیم.

وی تصریح کرد: البرز قهرمانان و استعدادهای خوبی در بدمینتون دارد و انتظار داریم با برنامه ریزی مناسب، با سرعت و قدرت بیشتری در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کند.

ایشان با اشاره به پیش‌رو بودن سی و دومین دوره مسابقات بین المللی فجر، خاطر نشان کردند که سال ۹۷ این مسابقات با میزبانی خوب کرج و همت آقای پورکریمان به خوبی برگزار شد‌. ایشان با اشاره به اهمیت این مسابقات دارا بودن رنک جهانی و همچنین داشتن امتیاز برای کسب سهمیه المپیک در سال آینده را از مهمترین ویژگی های مسابقات بین المللی فجر دانستند.

پوریا افزود سی و دومین دوره مسابقات بین المللی فجر در تهران و در تاریخ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد که دکتر سجادی مقام عالی وزارت ورزش بارها از اهمیت این مسابقات سخن گفته اند و بر برگزاری با شکوه این رویداد در سال جاری در تهران تاکید کردند.

انتهای پیام