شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش

آخرین تحولات فلسطین؛

حملات وحشیانه شهرک‎نشینان به نابلس/عملیات تیراندازی در جنین +فیلم

حملات وحشیانه شهرک‎نشینان به نابلس/عملیات تیراندازی در جنین +فیلم

شهرک نشینان صهیونیست شامگاه گذشته در حملاتی وحشیانه اقدام به آتش زدن خودروهای فلسطینیان و پرتاب سنگ به سوی منازل آنها در مناطقی از جنوب نابلس کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، شهرک نشینان صهیونیست شامگاه گذشته در حملاتی وحشیانه اقدام به آتش زدن خودروهای فلسطینیان و پرتاب سنگ به سوی منازل آنها در مناطقی از جنوب نابلس کردند:

در تحولی دیگر، در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به شرق جنین، مبارزان مقاومت به سوی آنها تیراندازی کردند:

از سوی دیگر، منابع محلی در فلسطین اعلام کردند که جریان یورش های بامداد و صبح امروز نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری، ۱۱ فلسطینی بازداشت شدند.

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز امروز دوشنبه در سخنانی، ضمن محکومیت تعرضات علیه مسجدالاقصی، حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست به منازل فلسطینیان در نابلس و به آتش کشیدن خودروهای آنان را به شدت محکوم کرد.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی باید برای پیامدهای اقدامات خود آماده باشد، افزود: در برابر این رخدادها ملت فلسطین باید مقاومت علیه اشغالگران را همه نقاط کرانه باختری، توسعه داده و شدت ببخشند.

سخنگوی حماس تاکید کرد: تشدید حملات شهرک نشینان صهینیست علیه ملت فلسطین و مقدسات آنها بیانگر این است که کابینه جدید رژیم صهیونیستی که با حضور افراط گرایان تشکیل شده، برای این اقدامات به آنها چراغ سبز نشان داده است.

در تحولی دیگر، نظامیان صهیونیست صبح امروز در جریان یورش به الخلیل یک تعمیرگاه خودرو متعلق به فلسطینی ها را تخریب کردند: