شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

پدیده فوتبال ایران آماده بازی در انگلیس

بازگشت صیادمنش بعد از ۴ ماه/ سرمربی هال‌سیتی: فوق‌العاده است!

ستاره ایرانی هال سیتی پس از چهار ماه و نیم شرایط بازی به دست آورد.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش در روزهای پایانی مردادماه امسال در جریان دیدار هفته چهارم رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس بخاطر آسیب دیدگی شدید از ناحیه همسترینگ تعویض شد و پس از آن نتوانست در هیچ مسابقه باشگاهی و ملی به میدان برود و جام جهانی را هم از دست داد، اما او حالا شرایط بازی را به دست آورده و امروز می‌تواند به میدان برود.

مهاجم ۲۱ ساله ایرانی هال سیتی پس از اینکه در چهار هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ چمپیونشیپ یکی از مهره‌های ثابت تیمش بود و در رقابت‌های چمپیونشیپ به میدان رفت، به دلیل این آسیب دیدگی جدی چهار ماه و نیم دور از میادین بود که امروز با نظر کادر پزشکی دوباره شانس بازی پیدا کرده است.

صیادمنش که در زمستان سال گذشته از زوریا لوهانسک اوکراین به هال سیتی پیوست و در ۱۲ مسابقه چمپیونشیپ و یک دیدار جام اتحادیه انگلیس به میدان رفت و جمعا یک گل به ثمر رساند، در چهار بازی ابتدایی این فصل موفق به انجام این کار نشد ولی تیمش در حضور او دو مساوی و دو برد داشت.

اللهیار که از دو هفته قبل تمرینات انفرادی خود را زیر نظر کادر پزشکی هال سیتی آغاز کرده بود، اکنون بنابر اعلام این باشگاه در فهرست دیدار امروز مقابل بلکپول قرار گرفته و این احتمال وجود دارد پس از مدت‌ها برای تیمش به میدان برود.

تیم فوتبال هال سیتی که در حال حاضر ۲۶ امتیازی است و با دو امتیاز بیشتر و یک پله بالاتر نسبت به بلکپول در جایگاه بیست و یکم جدول رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس قرار گرفته، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز به مصاف این تیم می‌رود که اللهیار نیز یکی از بازیکنان حاضر در لیست خواد بود.

منبع: ورزش سه