شهر خبر

دو فوریت بررسی طرح شفافیت قوای سه‌گانه در دستور کار مجلس قرار گرفت

دو فوریت بررسی طرح شفافیت قوای سه‌گانه در دستور کار مجلس قرار گرفت

نمایندگان در نشست علنی امروز قرار است طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه‌گانه، دستگاه‌های اجرائی و سایر نهادها، طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکلهای صنفی- تخصصی لایحه یک فوریتی پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه را بررسی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، نشست علنی روز دوشنبه (۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف با حضور آغاز شد.

البته مجلس از ساعت ۸ صبح امروز به صورت غیرعلنی با حضور وزرای نفت و نیرو برای بررسی چالش‌های حوزه انرژی در بخش ناترازی گاز و کمبود آب تشکیل جلسه داده بود و قالیباف در سخنانی کوتاه بر صرفه جویی در مصرف انرژی تاکید کرد.

در نشست امروز قرار است گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در مورد طرح اصلاح ماده(۱۸۲) قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درمورد طرح اصلاح تبصره(۴)بند(۳)ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی بررسی شود.

همچنین نمایندگان در این نشست قرار است طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه‌گانه، دستگاه‌های اجرائی و سایر نهادها، طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکلهای صنفی- تخصصی لایحه یک فوریتی پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه را بررسی کنند.

لایحه یک فوریتی پروتکل(تمدید) موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزادتجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دولت‌های عضو، طرح مالیات بر عایدی سرمایه و بررسی دو فوریت لایحه اصلاح تبصره (۵) و (۸)ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و بررسی تقاضای دو فوریت طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در دستور کار امروز جلسه علنی قرار دارد.

انتهای پیام