شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بین الحرمین#رادیو#فضای مجازی

«رادیو فردا» پس از پخت آش نذری، کربلایی هم شد! | ماجرای دست نوشته یک زن در بین الحرمین و فیلمی که مخفیانه می گیرد! | واکنش کاربران در فضای مجازی

دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

رادیو فردا با انتشار ویدیویی از یک زن که در بین‌الحرمین شعار «زن، زندگی، آزادی» را کف دستانش نوشته است، واکنش‌های بسیاری را برانگیخت.

رادیو فردا

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: رسانه فارسی‌زبان رادیو فردا وابسته به سرویس جاسوسی امریکا CIA با انتشار ویدیویی از یک زن که در بین‌الحرمین کربلای معلی شعار «زن، زندگی، آزادی» را کف دستانش نوشته است، واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. نکته جالب توجه این ویدیو آنجا بود که این فرد در سخنان خود ادعا می‌کند که همه‌ جامعه مذهبی خواهان سقوط جمهوری اسلامی هستند و سپس به صورت مخفیانه از نوشته دست خود فیلم می‌گیرد!‍  

کاربران فضای مجازی با تمسخر این اقدام رسانه ضدایرانی رادیو فردا که خبرنگاران آن عمدتاً لائیک یا سکولار هستند و آن را در صفحات مجازی خود به راحتی عنوان می‌کنند، ناکامی رسانه‌های معاند در آشوب‌های اخیر را علت این رفتارهای مزورانه عنوان کردند.

رادیو فردا از جمله رسانه‌هایی است که در ایام اربعین حسینی به صورت مستمر اخبار منفی از این تجمع تاریخی را منتشر می‌کرد و به هیچ عنوان از خیل عظیم جمعیت میلیونی زائران خبری منتشر نکرده بود.

 این رسانه ضدانقلاب پیش از این نیز در پستی اینستاگرامی نوشته بود که یک برانداز  در کرمانشاه برای سقوط جمهوری اسلامی «آش نذری» درست کرده است!