شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان:

استقلال وپرسپولیس قبلاً نیاز به اشتباه داوری برای پیروزی نداشتند

 استقلال وپرسپولیس قبلاً نیاز به اشتباه داوری برای پیروزی نداشتند

آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سال‌ها قبل که سرمربی سپاهان بودم، استقلال و پرسپولیس نیازی به اشتباهات داوری برای برنده شدن نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، ادسون تاوارس شامگاه امروز یکشنبه پس از شکست خانگی تیمش در برابر استقلال تهران در نشست خبری خود اظهار کرد: کمی از کل بازی نامید شدم. فرآیندی که ما طراحی کردیم از شرایط سخت بیرون بیاییم به مشکل برخورد. از زمانی که به اینجا آمدم سعی من بر این بود که مسائل روحی - روانی تیم را تغییر بدهم و راه جدید شروع کنیم و در واقع پیشرفتی در چند روز گذشته آغاز شده و امروز کاملاً مشخص بود ولی ناامید شدم.

وی افزود: از لحاظ تاکتیکی و بدنی، استقلال بهتر بازی کرد ولی ناامیدی من به این دلیل است که سال‌های پیش که در سپاهان بودم، استقلال، پرسپولیس و پاس آن زمان با آن امکاناتی که داشتند نیازی به داور و اشتباه دارو برای برنده شدن نداشتند.

تاوارس عنوان کرد: صحنه‌ها خیلی شفاف بود و به نظرم اصلاً پنالتی نبود و خطای مهاجم نیز بود. داور چهار متر از صحنه فاصله داشت و قطعاً صحنه را دید. بیژن حیدری یکی از بهترین داوران ایران است که تحصیلات عالی دارد و در واقع اشتباهات از طرف وی عجیب به نظر می‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر بازی‌های دیگر استقلال را آنالیز کرده باشید بیشتر بازی‌هایی که خارج از خانه برنده شدند با نتیجه یک بر صفر بوده است.

تاوارس اظهار کرد: پیشرفت بازیکنان جوانی که امروز بازی دادیم قابل ملاحظه بود و باید تمرکز کنیم برای بازی‌های آینده از این شرایط خارج شویم. ما اکنون گلزن نداریم. و دنبال مهاجمی هستیم که گلزن باشد. وقتی تیمی مانند نفت آبادان در شرایط مناسب قرار نمی‌گیرد هر بازی برای آن سخت است.

وی اضافه کرد: باور دارم در آینده می‌توانیم عکس‌العمل خوب نشان دهیم و بازیکنان شرایط باشگاه را درک کردند و باید درون زمین بجنگیم. این روحیه که مقابل نساجی داشتیم را باید در آینده افزایش دهیم.