شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

ساپینتو در آبادان:

بازی سختی برای استقلال بود / پنالتی ما درست بود

بازی سختی برای استقلال بود / پنالتی ما درست بود

آبادان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان را سخت توصیف کرد و بازیکنان حریف را بسیار جنگنده دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، ساپینتو شامگاه امروز یکشنبه در نشست خبری پایان بازی تیمش در برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ۱۵ دقیقه نیمه اول خوب ظاهر شدیم، جنگنده بودیم و بازی را کنترل کردیم ولی متأسفانه ۳۰ دقیقه آخر کنترل بازی را از دست داریم.

وی افزود: توپ‌های زیادی را لو دادیم و مثل این یود که اعتماد به نفس نداشتیم. در بین دو نیمه با بازیکنانم صحبت کردم که خونسرد باشند و به خودشان ایمان داشته باشند.

ساپینتو تصریح کرد: تحرک خودمان را زیاد کردیم و می‌دانستیم تیم حریف جنگنده است ضمن اینکه چمن ورزشگاه برای کارهای سرعتی خوب نیست و برای تیم‌هایی که سریع بازی می‌کنند اصلاً خوب نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه به بازیکنان گفتم از فضای بین خطوط استفاده کنند، عنوان کرد: موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردیم ولی با این وجود مستحق این برد بودیم.

ساپینتو گفت: تیم حریف می‌خواست روی اشتباهات ما کار کند و از هر موقعیتی برای ایجاد خطر می‌خواستند استفاده کنند.

وی افزود: دو پنالتی باید برای ما می‌گرفتند؛ اول قایدی و دوم آرمان. متأسفانه برای بازی بعد سه بازیکن از دست دادم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اظهار کرد: بازیکنان تیم نفت آبادان شهامت بالا دارند و از روحیه جنگندگی بالایی برخوردارند و داشتند باور می‌کردند که می‌توانند از اشتباهات دفاعی ما استفاده کنند.

ساپینتو عنوان کرد: برای ما بازی سختی بود ولی آنطور که گفتم هر بازی به نظر من سخت است و باید از این موقعیت‌ها برای گلزنی استفاده کنند.

وی در خصوص پنالتی استقلالی‌ها که با اعتراض شدید صنعت نفت آبادان مواجه شد و منجر به تک استقلال در این بازی شد، تاکید کرد: پنالتی، پنالتی بود. اولین پنالتی را داور باید برای قایدی می‌گرفت.