شهر خبر

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

توقف استقلال برابر صنعت نفت/ شاگردان ساپینتو به در بسته خوردند

توقف استقلال برابر صنعت نفت/ شاگردان ساپینتو به در بسته خوردند

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت و استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار روز دوم هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز با دیدار تیم های صنعت نفت و استقلال در آبادان آغاز شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال در این دیدار با سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری به میدان رفت. سعید مهری، یامگا و محمد محبی از بیژن حیدری داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

شاگردان ساپینتو در شرایطی گام در زمین گذاشتند که می دانستند تساوی پرسپولیس و پیکان بهترین فرصت برای آنهاست که با پیروزی برابر نفت (البته با تعداد گل) صدرنشین جدید لیگ برتر باشند، اما دقایق ابتدایی این دیدار نشانی از تیم هجومی برای رسیدن به صدر جدول نداشت.

استقلال برای رسیدن به گل حملاتی را روی دروازه میزبان آبادانی خود پی ریزی کرد اما آنقدر جاندار نبود که بتواند دروازه تیم جنوبی را باز کند. در مقابل صنعت نفت در ضد حملات صاحب یکی - دو موقعیت شد اما این تیم هم نتوانست از این موقعیت ها استفاده کند.

در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول نفتی ها بیشتر از حریف خود توپ و میدان را در اختیار داشتند و برای دقایقی هم روی دروازه مهمان تهرانی خود فشار آوردند اما در نهایت نتوانستند دروازه را باز کنند تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.