شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#طارمی#آرسنال#جزیره#انگلیس

مانع بزرگ طارمی برای انتقال به آرسنال | ستاره دشمن رقیب مهاجم ایرانی برای حضور در جزیره

یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

سرمربی تیم فوتبال آرسنال انگلیس برای جایگزینی ستاره مصدوم تیمش دست به کار شده است.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، رسانه انگلیسی نوشته مصدومیت «گابریل ژسوس» مهاجم گلزنی برزیلی تیم آرسنال، «میکل آرتتا» سرمربی توپچی‌ها را وادار به تغییر سیاست‌های نقل و انتقالاتی کرده است.

آرتتا در حال حاضر فقط «اندی انکتیه» را در خط حمله دارد و می‌خواهد شانس قهرمانی آرسنال در لیگ برتر را زنده نگه دارد، به همین جهت به دنبال آوردن بازیکنان بزرگ به امارات است.

روزنامه «دیلی رکورد» نوشته یکی از گزینه‌های آرسنال  برای خط حمله «ژائو فلیکس» ستاره جوان پرتغالی تیم اتلتیکومادرید است که در آستانه خروج از این تیم قرار دارد و توپچی‌ها شانس بیشتری به نسبت سایر تیم‌های برای جذب او برخوردارند.

وبگاه GiveMeSport هم نوشته آرسنالی‌ها برای جذب «گونسالو راموس» مهاجم ۲۱ ساله پرتغالی تیم بنفیکا که پس از جانشینی رونالدو در جام جهانی نامی برای خود دست و پا کرد، وارد عمل شدند اما عقاب های لیسبون جواب رد به صدرنشین لیگ جزیره داده‌اند.

پیشتر نیز نشریه پرتغالی «او جوگو» نوشته بود آرتتا روی «مهدی طارمی» مهاجم ایرانی تیم پورتو نیز نظر مثبت دارد اما درخواست ۶۰ میلیون یورویی آبی و سفیدها، مانعی بزرگ بر سر انتقال شماره ۹ ایرانی به شمال لندن است.