شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سردار سلیمانی

سردار سلیمانی به محور وحدت ملی تبدیل شد

سردار سلیمانی به محور وحدت ملی تبدیل شد

رئیس ستاد مردمی سومین سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی با اعلام برنامه‌های بزرگداشت خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به محور وحدت ملی تبدیل و نماد ارزش‌های ایرانی و ملی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، حمیدرضا مقدم‌فر در نشست خبری سومین سالگرد بزرگداشت شهید حاج‌ قاسم سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم به محور وحدت ملی تبدیل شد، گفت: پویش‌های مردمی اولین سرفصل برای سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی است که ثقل اصلی برنامه‌ها را پویش‌های مردمی تشکیل میدهد.

وی با اشاره‌به پویش‌های معنوی از سوی مردم افزود: ختم قرآن از سوی مساجد محله‌ها و مردم برنامه دیگر است که از سوی مردم پیشنهاد شده است

مقدم‌فر با بیان اینکه پویش‌های اجتماعی برای نشان دادن رسم و سلوک حاج‌قاسم است، گفت: سردار سلیمانی با وجود اینکه در خارج از مرزها حضور داشتند اما زمانی که سیل و زلزله در داخل رخ میداد در آنجا حضور داشت. 

رئیس ستاد مردمی‌ سالگرد شهید سلیمانی گفت: در روز ۱۳ دی ماه در مصلی تهران در ساعت ۲ بعدازظهر مراسم ملی خواهیم داشت که سال گذشته با حضور انبوه مردم انجام شد. 

وی با اشاره به انجام برنامه‌ سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان گفت: مراسم مختلفی با حضور اقشار مردم و همچنین تجلیل از ورزشکارانی که  با رژیم صهیونیستی مسابقه ندادند در روز ۱۸ دی برگزار می‌شود.  

ادامه دارد....