شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جهان اسلام#نشست خبری

نشست خبری تبیین برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی| مقدم‌فر: شهادت حاج قاسم نشانه‌ای بر حیات انقلاب اسلامی شد

نشست خبری تبیین برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی| مقدم‌فر: شهادت حاج قاسم نشانه‌ای بر حیات انقلاب اسلامی شد

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی همیشه زنده است و امتداد داشته و خواهد داشت. او قهرمان ملی و جهان اسلام است. امروز ما به حاج قاسم مانند گذشته نیاز داریم، چراکه نماد هویت ایرانی و اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا مقدم‌فر دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های این ستاد که در تالار وحدت برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت سالروز میلاد حضرت مسیح(ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تکیه بر معارف حضرت صدیقه طاهره(س) شکل گرفت و شکوفا شد. در ادوار مختلف و در دوران دفاع مقدس تکیه رزمندگان به آن حضرت بود و رزماندگان پشت لباس‌های خود نام حضرت زهرا(س) را می‌نوشتند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی افزود: شهید سلیمانی با حضرت فاطمه(س) خیلی مأنوس بود و خودش می‌گفت که حضرت زهرا برای ما   و همه رزمندگان مادری کرده است. شهادت حاج قاسم نیز با تأسی از حضرت زهرا بود. او تا پایان عمر هم‌چون حضرت زهرا وفای‌به‌عهد داشت و معتقد بود که رمز عاقبت بخیری تکیه بر ولایت است.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: عاقبت بخیری نشانه‌هایی دارد و یکی از این نشانه‌ها، علاوه بر شهادت که اوج عاقبت بخیری است، دل‌ها در ایران و دنیا متوجه سردار دل‌ها شد. یک نشانه دیگر اینکه او در زمان تشییع پیکرش همه افراد از افکار، مذاهب و اقوام مختلف حضور داشتند.

مقدم‌فر با یاداوری اینکه حاج قاسم به محور وحدت تبدیل شد، خاطر نشان کرد: نشانه دیگر اینکه برخلاف تصور دشمن، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند راه سردار سلیمانی همچنان امتداد دارد. شهادت حاج قاسم سندی بر حقانیت و نشانه‌ای برای حیات انقلاب اسلامی بود؛ او حجتی برای زنده بودن انقلاب شد.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: حاج قاسم همیشه زنده است و امتداد داشته و خواهد داشت. او قهرمان ملی و جهان اسلام است. امروز ما به حاج قاسم مانند گذشته نیاز داریم، چراکه نماد هویت ایرانی و اسلامی است.

خبر تکمیل می‌شود...