شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#پوشاک

ملکی به مهر خبر داد

وقوع حریق در کارگاه تولید پوشاک زمستانی

وقوع حریق در کارگاه تولید پوشاک زمستانی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه تولید پوشاک زمستانی در خیابان ظهیرالاسلام خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی در پی نداشت.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وقوع حریق در یک کارگاه تولید پوشاک زمستانی در خیابان ظهیرالاسلام خبر داد و گفت: ساعت ۸:۳۸ صبح امروز یک مورد حریق در یک کارگاه تولیدی در خیابان ظهیرالاسلام، کوچه آزادیخواه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان دو طبقه که بر پشت بام آن بهره‌بردار اقدام به ایجاد یک طبقه کاذب کرده بود و با استفاده از داربست و پوشش‌هایی که مقاومتی در برابر آتش و حرارت ندارد، بخشی را ایجاد کرده بود.

وی با اشاره به اینکه در مجاورت این بخش یک کارگاه دیگری وجود داشت که نیم طبقه و ساخته شده بود، عنوان کرد: بخشی که با مصالح ضعیف و بدون مقاومت ساخته شده بود، کارگاه تولید پوشاک زمستانی بود که دچار حریق شده بود و کاملاً از بین رفته بود و حریق در حال سرایت به کارگاه مجاور بود.

ملکی خاطرنشان کرد: مجموع این محوطه ۱۸۰ متر وسعت داشت که به دو بخش ۹۰ متری تقسیم شده بود و حضور به موقع آتش نشانان و عملیات سریع آن‌ها سبب شد که از گسترش حریق و سرایت به کارگاه مجاور جلوگیری به عمل آید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی در پی نداشت، اظهار کرد: در حال حاضر حریق اطفا شد و تا دقایقی دیگر آتش نشانان محل حادثه را تحویل کارشناسان خواهند داد و مراجعت خواهند کرد.