شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش سوزی#اهواز#مسکونی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز:

علت آتش سوزی ساختمان منطقه پاداد اهواز در دست بررسی است

علت آتش سوزی ساختمان منطقه پاداد اهواز در دست بررسی است

اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از در دست بررسی بودن علت آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان ۱۸ غربی پاداد اهواز خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آتش‌سوزی در منطقه پاداد اهواز عنوان کرد: علت بروز این حادثه در حال بررسی است.

وی افزود: ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه امروز یکشنبه با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس و بروز حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در منطقه پاداد اهواز گزارش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اعلام خبر نجات جان ۲۱ شهروند از این مجتمع مسکونی با استفاده از نردبان تصریح کرد: بلافاصله ۶ خودرو همراه با ۳۰ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام و عملیات امداد و نجات و اطفای حریق انجام شد.

قنبری با اشاره به اینکه مجتمع دچار حادثه شده چهار طبقه روی پارکینگ بود، ادامه داد: پارکینگ با خودروها آتش گرفته بود که همین باعث بروز دودگرفتگی در تمام هشت واحد ساختمان شده بود.

وی با درخواست حفظ خونسردی شهروندان هنگام بروز سانحه بیان کرد: از آنها تقاضا داریم که از تجمع در محل آتش‌سوزی خودداری کنند چون برخی مواقع دخالت و دلسوزی آنها باعث کند شدن انجام خدمات و حتی نجات همشهریان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان، در این آتش سوزی ۲۱ نفر خانم و آقا تاکنون مصدوم شده و یک خانم حدود ۳۵ ساله نیز فوت کرده است.