شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

خبر خوب پیشکسوت استقلال از شرایط فعلی آبی پوشان!

پیشکسوت استقلال درباره شرایط خود در تیم نونهالان و اوضاع تیم بزرگسالان استقلال صحبت کرد.

خبر خوب پیشکسوت استقلال از شرایط فعلی آبی پوشان!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

امین منوچهری، سرمربی تیم فوتبال نونهالان استقلال در حاشیه دربی این رده سنی که با تساوی یک- یک پایان یافت اظهار داشت: دربی خوب و قشنگی را شاهد بودیم و حتی می‌توانست بازی از این هم زیباتر باشد اما سخت است تا بچه‌ها را پس از مدتی تعطیلی دوباره به شرایط مسابقه برگرداند.

وی ادامه داد: سعی کردیم بازیکنان را در شرایط بازی نگه داریم و به همین دلیل دیدارهای تدارکاتی فراوانی انجام دادیم. به هر حال بازی بدی انجام ندادیم و توانستیم دو بار بازی را برگردانیم.

منوچهری در مورد کیفیت دربی نونهالان اظهار عنوان کرد: به نظرم حواشی روی بچه‌ها تاثیر گذاشته بود و شاید این مساله با توجه به سن‌شان رخ داده است. به هر حال 72 ساعت قبل از این بازی، دربی بزرگ برگزار شده بود. من با این بازیکنان زندگی می‌کنم و آن‌ها را می‌شناسم. هم هیجان بالایی دارند و هم احساسات زیادی. کنترل این مسائل سخت است اما به هر حال باید از این بازی‌ها تجربه کسب کنند و بزرگتر شوند تا اتفاقات خوبی برای خودشان و تیم رخ دهد.

استقلالی‌ها میانگین قدی خوبی داشتند و روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودند. سرمربی‌ آن‌ها در این رابطه گفت: در استعدادیابی‌ها روی فیزیک کار کردیم زیرا این مساله برای من اهمیت زیادی دارد. در تمرینات‌مان هم روی ضربات ایستگاه تمرین کرده بودیم. روی این مساله برنامه داشتیم. شرایط تیم‌مان بسیار خوب است. زودتر از این حرف‌های باید اختلاف امتیاز‌مان را بیش از این‌ها می کردیم اما متاسفانه بازیکنان نمی‌توانند هیجان‌شان را کنترل کنند. اگر به خودشان باور داشته باشند می‌توانید ببینید که جزو بهترین‌های ایران هستند. به خودشان ثابت می‌کنم که از بهترین‌ها هستند. امیدوارم بازیکنان بزرگی از دل تیم ظهور کنند. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم. امیدوارم بازیکنان هم شرایط را بسنجند و درک بالایی داشته باشند.

مهاجم اسبق آبی‌ها افزود:‌ استقلال شرایط خوبی دارد. در دربی 99 استقلال توانایی پیروزی با تعداد گل‌های بالا را داشت اما بازیکنان اسیر جو بازی شدند و اشتباهات باعث شد یک برد مهم از دست برود. ای‌کاش استقلال این بازی را می‌برد و در جدول هم صدرنشین می‌شد.

منوچهری در انتها عنوان کرد: خط حمله تیم فوتبال استقلال شرایط خوبی دارد و بازیکنانش جزو بهترین‌های ایران هستند. هرکدام از آن‌ها ستاره هستند و توانایی‌هایی عالی دارند. هرچند که به دلیل همین کیفیت، انتظارات از آن‌ها بالا است و هنوز نتوانسته‌اند خودی نشان دهند.