شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هلال احمر#سراسر کشور

سلیمی خبر داد

اجرای طرح «یلدانه» با رویکرد داوطلب محور بودن

اجرای طرح «یلدانه» با رویکرد داوطلب محور بودن

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح «یلدانه» در بیش از هزار و ۶۴۰ مرکز در سراسر کشور با رویکرد داوطلب محور بودن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی با بیان اینکه رویکرد جهادی و توجه به اقشار آسیب‌پذیر در برنامه‌های چند سال اخیر سازمان متبوعش جایگاه ویژه‌ای داشته گفت: امسال نیز با مشارکت سه هزار و ۶۴۶ نفر از داوطلبان و خیریه‌های همکار با جمعیت هلال احمر، ۲۴ هزار و ۲۰۸ بسته یلدانه حاوی آجیل، میوه، شیرینی و در برخی استان‌ها مواد غذایی به ارزش افزون بر ۵۴ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان از پیش شناسایی شده در مناطق محروم سراسر کشور توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین هر یک از مراکز یاد شده، یک محصول مجازی مطابق رویکردهای محتوایی برنامه تولید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خصوص فعالیت‌های جمعیت هلال احمر به ویژه فعالیت‌های عام المنفعه آن، توضیح داد: کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم متقابل، پیام واحد برنامه‌های داوطلبانه این سازمان است.

سلیمی افزود: امسال نیز داوطلبان با حضور در خانه‌های سالمندان، مکان نگهداری معلولان، خوابگاه‌های دانشجویی، آسایشگاه‌ها، گرمخانه‌ها، همراه‌سراهای بیماران، بیمارستان‌ها، پایگاه‌های اورژانس و هلال‌احمر و گذراندن ساعاتی از یلدای خود در کنار این افراد، آن‌ها را از تنهایی در آورده و تلاش کردند تا یلدایی خاطره‌انگیز برای آن‌ها رقم بزنند.

آمار فوق بر اساس اعلام ۲۳ استان است و آمار نهایی و تکمیلی به زودی منتشر می‌شود.