شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#ذوب‌آهن#تیم فوتبال

حواشی بازی فولاد خوزستان - ذوب‌آهن اصفهان؛

فولاد حریف تیم ۱۰ نفره نشد / مدعی قهرمانی در جایگاه دهم

فولاد حریف تیم ۱۰ نفره نشد / مدعی قهرمانی در جایگاه دهم

اهواز- تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی در بازی خانگی در برابر ذوب‌آهن اصفهان متوقف شد که تیم اصفهانی از دقیقه ۲۰ بازی ۱۰ نفره شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران، عصر امروز شنبه تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه شهدای فولاد با مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ساسان انصاری (۶۸) برای فولاد و محمدرضا سلیمانی اصل (۵۴) برای ذوب آهن گلزنی کردند.

این بازی را سید وحید کاظمی با کمک علیرضا ایلدروم و فرهاد فرهادپور قضاوت کرد و در آن به محمدرضا غبیشاوی، ساسان انصاری، علیرضا باویه، موسی کولیبالی (فولاد) و حبیب فرعباسی (ذوب آهن) کارت زرد نشان داد ضمن اینکه در دقیقه ۲۰ این بازی نادر محمدی بازیکن ذوب‌آهن از زمین اخراج شد.

فولاد خوزستان با ترکیب کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی (۸۱- محمدامین حزباوی)، موسی کولیبالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان، احمد عبدالله‌زاده (۳۴- اشکان دژاگه)، محمدرضا غبیشاوی (۴۶- احسان پهلوان)، وریا غفوری (۶۲- مجتبی نجاریان)، علیرضا کوشکی (۸۱- علیرضا باویه) و ساسان انصاری بازی کرد.

ذوب آهن اصفهان در این بازی با ترکیب حبیب فرعباسی، امیرحسین جدی، امیرحسین صدقی (۴+۹۰- محمدعلی فرامرزی)، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، نادر محمدی، محمدامین درویشی (۴۶- پوریا پورعلی)، صادق صادقی (۷۳- آرمان قاسمی)، محمد سلطانی مهر (۸۷- سجاد جعفری)، محمد حسین اسلامی و محمدرضا سلیمانی اصل (۷۳- شهرام سالاری) در برابر حریف صف آرایی کرد.

در حالی که بازی تا دقیقه ۲۰ بدون حادثه خاصی پیش می‌رفت، اخراج نادر محمدی بازیکن خط دفاعی ذوب‌آهن این تیم اصفهانی را ۱۰ نفره کرد. کاسته شدن یک بازیکن از ذوب‌آهن هم تأثیری در روند بازی در نیمه اول نداشت و با وجود تلاش بازیکنان فولاد خوزستان اما موقعیت خطرناکی به وجود نیامد و قفل دروازه‌ها در ۴۵ دقیقه نخست این دیدار بسته ماند.

با سپری شدن دقایقی از نیمه دومِ این تیم ۱۰ نفره ذوب‌آهن بود که توانست گلزنی کند و محمدرضا سلیمانی اصل دروازه فولاد خوزستان را گشود. شاگردان نکونام برای جبران نتیجه دست به حمله زدند و ساسان انصاری در دقیقه ۶۸ کار را به تساوی کشاند.

فشار فولادی‌ها به روی دروازه ذوب‌آهن در ۲۰ دقیقه پایانی شدت بیشتری گرفت اما سفیدپوشان اصفهانی با دفاع فشرده توانستند نتیجه را حفظ کنند تا این دیدار با تساوی یک بر یک تمام شود.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن در اولین بازی فصل مقابل پرسپولیس نیز همین شرایط را داشت و با اخراج نادر محمدی روبه‌رو شد اما توانست یک امتیاز از صدرنشین کنونی لیگ برتر بگیرد.

شاگردان تارتار که برابر تراکتور، مس رفسنجان و سپاهان نیز بی شکست باقی ماندند، با این نتیجه از جایگاه هفتمی خود دفاع کردند و حالا به استقبال دو بازی باقی مانده نیم فصل مقابل هوادار و صنعت نفت آبادان می‌روند.

فولاد خوزستان با این تساوی با ۱۶ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت در حالی با هزینه‌های هنگفت خرید بازیکن در ابتدای این فصل همه این تیم را مدعی قهرمانی می‌دانست.