شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کریسمس#بایدن#تعطیلات

توصیه بایدن به آمریکایی‌ها: در کریسمس سیاست را فراموش کنید

توصیه بایدن به آمریکایی‌ها: در کریسمس سیاست را فراموش کنید

ایسنا نوشت: جو بایدن از آمریکایی‌ها خواست تا سیاست‌های حزبی‌ای که کشورش را دودسته کرده، کنار بگذارند و از روحیه حمایتی نهفته در تعطیلات کریسمس استقبال کنند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در یک سخنرانی کوتاه به مناسبت فصل تعطیلات گفت که آمریکایی‌ها در حال خروج از چند سال پر از درد و رنج هستند که طی آن پاندمی کرونا مردم را از عزیزانشان و خاطره ساختن جدا کرد.

وی همچنین گفت، آمریکایی‌ها باید این برهه زمانی از سال را به عنوان یادآوری برای ارائه حمایت و توجه به یکدیگر بپذیرند و دودستگی‌های حزبی و برچسب‌هایی مثل جمهوری‌خواه یا دموکرات را پشت سر خودشان بگذارند.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: صادقانه امیدوارم که این تعطیلات این تفکر مسموم را که ما علیه یکدیگر هستیم و همین مساله بر سیاست ما اثر گذاشته، از میان بردارد. امیدوارم این فصل کریسمس، شروع تازه‌ای برای کشور ما باشد.

بایدن بار دیگر خاطرنشان کرد که این بازه زمانی از سال برای آن دسته از کسانی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، بسیار دشوار است. او گفت: ۵۰ سال پیش، در چنین هفته‌ای، من هم همسر و دخترم را در تصادف رانندگی از دست دادم.

310310