شهر خبر

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد؛

کشته شدن نزدیک به ۲۰۰ سرباز اوکراینی طی ۲۴ ساعت گذشته

کشته شدن نزدیک به ۲۰۰ سرباز اوکراینی طی ۲۴ ساعت گذشته

وزارت دفاع روسیه از کشته شدن شمار دیگری از نظامیان اوکراینی و مزدوران خارجی در نبردهای شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه تازه ترین گزارش خود از تحولات میدان نبرد با اوکراین را اعلام کرد.

وزارت دفاع روسیه امروز شنبه در گزارش روزانه خود آورده است: در درگیری ها در منطقه خارکف، حملات توپخانه ای علیه مواضع تیپ ۱۴ مکانیزه و تیپ ۹۲ مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین صورت گرفت. در نتیجه این حملان بیش از ۵۰ سرباز اوکراینی کشته و چهار خودروی زرهی و دو کامیون منهدم شدند.

درگزارش وزارت دفاع روسیه آمده است که در منطقه دونتسک، نیروهای هوانوردی و توپخانه ای روسیه مواضع تیپ ۱۱۱ دفاع زمینی و تیپ ۲۵ هوابرد نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند، که در نتیجه آن بیش از ۴۰ نیروی نظامی اوکراینی کشته و سه خودروی زرهی و چهار خودرو دیگر منهدم شدند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، همچنین در این منطقه در اثر عملیات نیروهای روسی یک گروه ترکیبی از مزدوران خارجی هدف قرار گرفتند. تلفات نیروهای اوکراینی در این مسیر بالغ بر ۶۰ سرباز و مزدور اوکراینی و چهار نفربر زرهی بوده است.

در گزارش وزارت دفاع روسیه تاکید شد که در اثر حمله نیروهای روسی به مواضع نیروهای مسلح اوکراین در جمهوری خلق دونتسک نیز، بیش از ۴۰ نیروی اوکراینی کشته شدند و چهار خودروی زرهی و شش خودرو دیگر نیز منهدم شدند.