شهر خبر

برنامه ریزی برای داور ویدئویی در چند ورزشگاه لیگ برتری

برنامه ریزی برای داور ویدئویی در چند ورزشگاه لیگ برتری

نشست مربوط به پیگیری پروژه کمک داور ویدئویی با حضور هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون، روسای دپارتمان‌های بین‌الملل، حقوقی، نمایندگان دپارتمان‌های داوری و کمیسیون معاملات امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست مربوط به پیگیری پروژه کمک داور ویدئویی با حضور هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون، رؤسای دپارتمان‌های بین‌الملل، حقوقی، نمایندگان دپارتمان‌های داوری، فناوری و کمیسیون معاملات امروز شنبه برگزار شد.

در ابتدای جلسه گزارشی از صورتجلسه قبلی به حاضرین ارائه شد که بر اساس این صورتجلسه نشستی به صورت آنلاین با شرکت ای وی اس و نماینده شرکت داخلی برگزار و تبادل نظر گردید. همچنین اعضای فنی کارگروه بازدیدی از ورزشگاه‌های آزادی، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد خوزستان و مرکز ملی فوتبال انجام دادند و کمبودها و الزامات را به باشگاه‌ها یادآوری کردند.

همچنین به دلیل فازبندی پروژه سیستم کمک داور ویدئویی مقرر شد استعلاماتی از فیفا گرفته و در اجرای پروژه به کار گرفته شود. همچنین تعدادی از ورزشگاه‌ها به دستگاه VAR تعیین و یک دستگاه VAR از شرکت ای وی اس خریداری و در مرکز ملی فوتبال تجهیز شود که الزامات پیاده سازی آن بر اساس پروتکل‌های فیفا رعایت گردد.