شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#ایران

حجت کریمی: ایران امن و آرام است

به لوکادیا پیام دادیم حرف بی‌ربط نزند/ مهاجم خارجی پرسپولیس درباره کشورمان دروغ گفت؛ ما مهمانی دادیم/ بازی با صنعت نفت ۲ امتیاز دربی را جبران می کند

حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره مراسم جمعه شب گذشته باشگاه برای خارجی‌های استقلال اظهار داشت: پس از آن‎که مهاجم خارجی پرسپولیس اعلام کرد زندگی در ایران سخت است و شرایط برای او و خانواده اش مهیا نبوده این تصمیم از سوی آقای فتح‌الله‌زاده گرفته شد که با برپایی یک مهمانی و دورهمی به مناسبت کریسمس و فرا رسیدن سال نو میلادی خلاف این موضوع را اثبات کنیم.

وی افزود: متاسفانه مهاجم جدا شده پرسپولیس با اظهارنظرهای دروغ درباره شرایط زندگی در کشورمان حرف هایی زده که هیچ ارتباطی به شرایط زندگی در کشورمان ندارد. برای همین از همه خارجی های تیم به همراه خانواده هایشان دعوت شد تا در یک جمع صمیمانه گرد هم بیایند و یک شام دورهمی به مناسبت این ایام مهمان باشگاه باشند.

مدیر باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای قصد دارند وضعیت کشورمان را در این روزها و جلوه بدهند اما خوشبختانه با حضور همه بازیکنان خارجی و اعضای کادر فنی که اتفاقاً همه آنها با خانواده هایشان در این مهمانی حضور داشتند خلاف این موضوع ثابت شد که نه تنها کشورمان صد سال از دنیا عقب نیست بلکه همگام با پیشرفته ترین کشورها از همه امکانات رفاهی برخوردار است.

آمانوف و یامگا

کریمی در پاسخ به این پرسش خبر ورزشی که آیا در این جلسه بحث فوتبالی هم مطرح شد یا نه گفت: به هیچ عنوان بحث فوتبال مطرح نبود و یک جمع صمیمانه با حضور خارجی ها را تجربه کردیم که بیشتر درباره اتفاقات مربوط به سال نو میلادی و شرایط اقامت این عزیزان در کشورمان صحبت به میان آمد.

وی همچنین درباره بازی فردای استقلال مقابل صنعت نفت تصریح کرد: انشالله اعضای تیم با قدرت در مصاف با صنعت نفت آبادان حاضر می‌شود و جبران تساوی بازی قبل مقابل پرسپولیس را در همین بازی خواهند کرد. البته تیم صنعت نفت یک حریف قابل احترام است و شرایط خوبی دارد اما تا جایی که ما اطلاع داریم بچه های تیم عزم‌شان را جذب کرده اند تا هر سه امتیاز بازی را کسب کنند.

کریمی در پایان بار دیگر با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته درباره مشکلات مربوط به بازیکنان خارجی تاکید کرد: این مهمانی به این منظور برگزار شد که ما ثابت کنیم هیچ یک از اعضای خارجی تیم استقلال نسبت به شرایط زندگی شان در تهران و ایران مشکلی ندارند و آنهایی که به دروغ در حال جو دادن به شرایط فعلی هستند و می‌گویند در ایران امنیت نیست، فقط حرف بی ربط می زنند. ما می خواستیم از این طریق جواب لوکادیا را بدهیم تا به دنیا ثابت کنیم تهران از جمله آرام ترین شهرها و ایران جزو امن ترین کشورهای دنیاست.