شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دولت سیزدهم

نماینده مجلس: دولت سیزدهم وارث مشکلات و بدهی‌های دولت سابق است

نماینده مجلس: دولت سیزدهم وارث مشکلات و بدهی‌های دولت سابق است

رسول فرخی میکال ارث به جا مانده از دولت یازدهم و دوازدهم را مشکلات و بدهی برای کشور خواند و گفت: نگرش دولت پیشین به غرب و مبتنی بر برجام بود اما این دولت نگرشی متفاوت دارد و می گوید اقتصاد ما ربطی به برجام ندارد.

رسول فرخی میکال نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، اظهار داشت: درحال حاضر کشور نیازمند آرامش بوده و انتخاب با مردم است که چه تفکری را انتخاب کنند؛ در این شرایط نیز احزاب و گروه‌های سیاسی به جای ایجاد مشکل یاید کمک یا سکوت کنند که تمام تفکر و تمرکز دولت در حوزه اقتصادی پیاده شود و در نتیجه رفاه ،آسایش و معیشت مردم تغییر مثبتی کند .

وی مسائل اقتصادی را پیوسته و وابسته به هم خواند و گفت : مشکلات اقتصادی در مدت کوتاهی ایجاد نشده اند که به راحتی و به زودی برطرف شوند؛ مسیرهایی که امروز دولت سیزدهم برای حل مشکلات اقتصادی در نظر گرفته است، تعامل با کشورهای همسایه و پیوستن به پیمان‌های مختلف بین المللی است .

وی تصریح کرد: فعال کردن دیپلماسی اقتصادی در منطقه و جهان می‌تواند جایگاه ایران در حوزه اقتصادی دنیا را با معرفی محصولات داخلی مشخص کند و نیازهای واردات کشور را هدفمند سازد .

فرخی ارث به جا مانده از دولت یازدهم و دوزادهم را مشکلات و بدهی برای کشور خواند و گفت: نگرش دولت پیشین به غرب و مبتنی بر برجام بود اما این دولت نگرشی متفاوت دارد و می گوید اقتصاد ما ربطی به برجام ندارد و می توانیم در کشور با افزایش بنیه اقتصادی و شاخص ها اقتصاد را شکوفا کنیم.

این عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس مطرح کرد:  با واردات فناوری در حوزه اقتصادی و تولید می توان اقتصاد مقاومتی را در درون کشور مقاوم سازی کرد تا در عرصه بین المللی با هر تغییراتی دولت متضرر نشود؛ این رویه می تواند با کمک همه کسانی که دلسوز این نظام هستند ایجاد شود.

انتهای پیام