شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مدارس#تعطیل#بارش باران
گوناگون

بارش باران | تعطیلی به دلیل بارش باران | تعطیلی مدارس

مدارس این استان ها به دلیل بارش باران تعطیل شد

مدارس این استان ها به دلیل بارش باران تعطیل شدجزییات بیشتر را در خبر بخوانید

مدارس این استان ها به دلیل بارش باران تعطیل شد

مدارس این استان ها به دلیل بارش باران تعطیل شدجزییات بیشتر را در خبر بخوانید

سامانه بارشی، امروز شنبه سوم دی در بیشتر مناطق به جز جنوب شرق کشور فعال بوده و هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز عمدتا در بخش‌هایی از غرب کشور، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و  مناطقی از مرکز و جنوب کشور صادر شده است.

آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد آخرین وضعیت مدارس در استانهای مختلف کشور است.

زنجان

فعالیت آموزشی مراکز پیش دبستانی در تمامی شهرستان‌های استان زنجان به جز شهرستان طارم در نوبت صبح تعطیل و فعالیت‌های آموزشی این مدارس مجازی شد.

مرکزی

همچنین بدلیل بارش برف مدارس اراک و تعداد زیادی از شهرها و روستاهای استان مرکزی غیر حضوری شد.

فارس

آموزش و پرورش فارس: با توجه به بارش باران و برف، آموزش و کلاس‌های درس در نوبت صبح در تمامی مدارس شهرستان سپیدان و بخش‌های ارژن، کامفیروز و خسرو و شیرین مجازی شد.

همدان

آموزش‌وپرورش همدان: به علت بارش برف، تمامی مقاطع تحصیلی در کبودرآهنگ، رزن، فامنین، درگزین، اسدآباد، گل‌تپه، سردرود، لالجین، بهار و قهاوند در 2 شیف صبح و عصر تعطیل است.

کهگیلویه و بویراحمد

مدارس ابتدایی شهرستان مارگون و بخش لوداب در این استان کهگیلویه و بویر احمد به دلیل بارش شدید باران، برف و برودت هوا در نوبت صبح امروز شنبه سوم دی ماه تعطیل شده است.

لرستان

با توجه به بارش برف و برودت هوا، نوبت صبح و عصر مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های، دلفان، ازنا و بروجرد تعطیل هستند.

همچنین مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شهر الیگودرز فقط در نوبت صبح، بعلاوه مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول بخش‌های الیگودرز در هردو نوبت (صبح و عصر) تعطیل هستند.

چهارمحال و بختیاری

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:به دلیل بارش برف در سطح استان امروز(3 دی) تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های کوهرنگ، شهرکرد، سامان، کیار،فارسان، بروجن، اردل و بن غیر حضوری شدند.

منبع: دنیای اقتصاد