شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هلال احمر#خودرو#برف#فولاد#امداد

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان:

۳۳ گرفتار برف در استان سمنان امدادرسانی شدند/ ۵ فوتی در تصادفات

۳۳ گرفتار برف در استان سمنان امدادرسانی شدند/ ۵ فوتی در تصادفات

سمنان- مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بیان اینکه ۳۳ نفر گرفتار در برف محور فولاد محله به کیاسر، امداد رسانی شدند، گفت: این افراد در ۱۱ خودرو گرفتار شده بودند.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حوادث رانندگی و امداد رسانی نیروهای هلال احمر استان سمنان در پایان هفته‌ای که گذشت بیان کرد: بارش برف سبب گرفتاری ۱۱ خودرو در شمال استان شده بود که امداد رسانی توسط هلال احمر به این افراد صورت گرفت.

وی افزود: امداد رسانی هلال احمر به ۳۳ سرنشین ۱۱ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محور فولاد محله - کیاسر طی ۲۴ ساعت اخیر صورت گرفته است.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از وقوع پنج تصادف نسبتاً شدید نیز در استان خبر داد و ابراز کرد: واژگونی پژو پارس کیلومتر ۵۲ محور دامغان - سمنان با پنج مصدوم در زمره این تصادفات بود که امداد رسانی به آنها صورت گرفت.

محمد خانی با بیان اینکه مجموع این تصادفات پنج کشته برجای گذاشته است، ابراز کرد: تصادف تریلی با پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۴۵ محور دیباج به گلوگاه یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت که آسیب دیدگان به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

وی افزود: در تلخ‌ترین و شدیدترین حادثه سقوط از پل و حریق پراید در کیلومتر ۶۵ محور سرخه - آرادان چهار کشته و دو مصدوم برجای گذاشت همچنین تصادف پراید با غلطک راهداری در کیلومتر ۲۸ شاهرود - دامغان یک مصدوم داشت که امداد رسانی شد.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تصادف پراید با کامیون در کیلومتر ۱۳ محور ایوانکی - گرمسار با مصدوم آخرین حادثه مهم رخ داده در روز گذشته بود، گفت: متأسفانه در این پنج حادثه علاوه بر پنج کشته ۱۴ نفر نیز مصدوم شدند که آمار بسیار بالایی است.

به گزارش مهر، با استقرار سامانه کم فشار بارشی در استان سمنان امروز نیز شاهد افزایش ابرها و همچنین بارش برف و باران در اقصی نقاط استان سمنان به خصوص نیمه شمالی و ارتفاعات خواهیم بود.