شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#اپل

شکایت کاربران باعث حذف ویژگی جدید اپل شد

شکایت کاربران باعث حذف ویژگی جدید اپل شد

شکایت کاربران باعث حذف  ویژگی جدید اپل شد
سازنده آیفون اخیراً برنامه Home را معرفی کرده است که برای عملکرد بهتر همه چیز خانه طراحی شده است. در واقع اپلیکیشن Home ابزار اپل برای کنترل تمام وسایل خانه هوشمند شما در زیر یک سقف است. برای احساس مزایا، همه دستگاه‌های داخل Home باید به آخرین نسخه به‌روزرسانی شوند. اما افرادی که سعی کرده‌اند این کار را انجام دهند ظاهراً با مشکلاتی مواجه شده‌اند. در میان آن‌ها اپ گیر کرده است که می‌گوید: «به‌روزرسانی یا پیکربندی».

به گزارش ثریا یک ویژگی جدید در یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های اپل پس از شکایت کاربران از مشکلات آن به طور مرموزی ناپدید شد!

به نقل از روزنامه سان، سازنده آیفون اخیراً برنامه Home را معرفی کرده است که برای عملکرد بهتر همه چیز خانه طراحی شده است. در واقع اپلیکیشن Home ابزار اپل برای کنترل تمام وسایل خانه هوشمند شما در زیر یک سقف است.

برای احساس مزایا، همه دستگاه‌های داخل Home باید به آخرین نسخه به‌روزرسانی شوند. اما افرادی که سعی کرده‌اند این کار را انجام دهند ظاهراً با مشکلاتی مواجه شده‌اند. در میان آن‌ها اپ گیر کرده است که می‌گوید: «به‌روزرسانی یا پیکربندی».

برخی دیگر ادعا می‌کنند که دستگاه‌های HomeKit به طور کامل ناپدید شده‌اند. گفته می‌شود که دعوت از افراد برای کنترل موارد شما نیز با شکست مواجه خواهد شد.

این یک فرآیند اختیاری بود که باید خودتان از بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار در تنظیمات Home دریافت می‌کردید؛ بنابراین هرکسی که امیدوار به ارتقا باشد باید منتظر بماند تا اپل آن را مجدداً بازگرداند.

کسانی که پیش‌تر آن را راه‌اندازی کرده‌اند (بدون مشکل) باید بتوانند به طور عادی ادامه دهند.

تغییرات Home با iOS ۱۶.۲، iPadOS ۱۶.۲ و macOS Ventura ۱۳.۱ معرفی شدند.

منبع: همشهری