شهر خبر

کریستیانو رونالدو اولین قربانی سانتوس شد !

دروازه بان سابق اینتر در مورد مرگ سینیسا میهایلوویچ و جدال جانلوکا ویالی با سرطان پانکراس صحبت کرد.

کریستیانو رونالدو اولین قربانی سانتوس شد !

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

سینیشا میهایلوویچ که چند سال درگیر بیماری سرطان خون بود در سن ۵۳ سالگی درگذشت. میهایلوویچ که سابقه بازی در تیم‌های لاتزیو، رم، اینتر، سامپدوریا و ستاره‌سرخ را داشت، در تیم‌های میلان، سامپدوریا، بولونیا، فیورنتینا، اسپورتینگ و تیم ملی صربستان هم مربیگری کرد.

والتر زنگا دروازه‌بان ایتالیا در جام جهانی ۱۹۹۰، در گفتگو با کوریره دلو اسپورت، ابتدا در مورد درگذشت میهایلوویچ و نبرد ویالی با سرطان پانکراس صحبت کرد و گفت: من برای سینیشا خیلی اشک ریختم و مرگ او را باور ندارم. الان مدام به شرایط لوکا فکر می کنم. اتفاق هایی ناگهانی در زندگی می افتد که زندگی روزمره شما را تحت الشعاع قرار می دهد و به اشتباهات و عصبانی شدن برای چیزهای احمقانه و بی ارزش در زندگی فکر می‌کنید.

دروازه‌بان سابق نراتزوری درباره تاثیر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو صحبت کرد و گفت: در تیم ملی آرژانتین یک نگرش درستی بین کادرفنی و بازیکنان است. آنها می دانند مسی ۳۵ ساله است و نمی توان انتظار داشت که ۹۰ دقیقه مانند انزو و دی پائول بدود. اما سانتوس سرمربی پرتغال این را درک نمی کرد، اولین کسی که قربانی سانتوس شد رونالدو بود.

زنگا در نهایت به تاثیر تعطیلات جام جهانی بر سری آ و اینکه کدام تیم ها در مبارزه برای اسکودتو بیشترین سود را از تعطیلات خواهند برد پرداخت و گفت: ناپولی به خاطر آنچه در سه ماه اول رقابت های لیگ نشان داد شایسته این اسکودتو است. اینتر و ناپولی مدعی های این فصل از نظر من هستند ولی فکر کنم تعطیلات به سود ناپولی شد چون بازیکنان این تیم خسته شده بودند.