شهر خبر

رشد ۴۲ درصدی جابجایی مسافر نسبت به سال قبل/فراهم شدن امکان پهلوگیری قایق‌های تفریحی تا عمق ۲ متر در بندر ترکمن

رشد ۴۲ درصدی جابجایی مسافر نسبت به سال قبل/فراهم شدن امکان پهلوگیری قایق‌های تفریحی تا عمق ۲ متر در بندر ترکمن

رشد ۴۲ درصدی جابجایی مسافر نسبت به سال قبل،فراهم شدن امکان پهلوگیری قایق‌های تفریحی تا عمق ۲ متر در بندر ترکمن از مهمترین اخبار حوزه بنادر و دریانوردی در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معاون وزیر راه و شهرسازی از جابجایی ۱۱ میلیون و ۹۷۶هزار نفر مسافر از بنادر خبر داد و گفت: این رقم نسبت به سال قبل با ۴۲/۷ درصد رشد همراه شده است.

کارکرد ذاتی سازمان بنادر و دریانوردی بر افزایش کیفیت و بهره‌وری تبیین شده است 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد:‌ کارکرد ذاتی سازمان بنادر و دریانوردی همواره بر افزایش کیفیت، بهره‌وری و رضایتمندی در خدمات بندری و دریایی و ارتقاء رقابت پذیری بنادر تعریف و تبیین شده است.

۹۰۰ متر از اسکله بندر شهید رجایی آماده بهره‌برداری است

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: طرح جامع فاز ۳ بندر شهید رجایی با طول ۱۴۰۰ متر اسکله که ۹۰۰ متر آن آماده بهره برداری  است.

آمادگی مجلس برای همراهی با سازمان بنادر در توسعه ظرفیت‌های بزرگترین بندر کانتینری ایران

رییس فراکسیون اقتصاد و توسعه دریا محور مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به ایجاد بنادر کوچک، تجاری و گردشگری و بنادر چندمنظوره در استان هرمزگان نگاه ویژه و بلند مدت دارد.

پایش کالاهای متروکه در بنادر شهیدرجایی و خرمشهر مکانیزه شد 

اجرای فرایند صدور بیجک در اراضی پشتیبانی بندر امام خمینی(ره)، اجرای فرآیند خدمات اسنادی در سامانه CCS در بنادر شهیدرجایی، بوشهر و خرمشهر و راه اندازی سامانه جامع مناطق ویژه و سرمایه‌گذاری بخش دیگری از اقدامات انجام شده است.

فراهم شدن امکان پهلوگیری قایق‌های تفریحی تا عمق ۲ متر در بندر ترکمن

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت: در اوایل امسال عمق پایه اسکله بندرترکمن بسیار کم بود که با لایروبی انجام شده، امکان پهلوگیری قایق تفریحی تا عمق ۲ متر فراهم‌شده است.

انتهای پیام/