شهرخبر

صدیقی: افرادی که در این نظام به جایی رسیدند، درحوادث اخیر سکوت کردند!

کدخبر: ۵۴۳۶۸۸
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی گفت: برخی از افرادی که در این نظام به جایی رسیده و پله‌های موفقیت را طی کردند، در ۸۰‌ روز گذشته سکوت کرده و از انقلاب و اسلام دفاع نکردند.
صدیقی: افرادی که در این نظام به جایی رسیدند، درحوادث اخیر سکوت کردند!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در مراسم یادواره ۱۵۲ شهید روحانی و طلبه استان گیلان در مصلی امام خمینی(ره) رشت، با بیان اینکه علما و جامعه روحانیت در طول تاریخ در خط مقدم شهادت بوده و با نثار جان خود منجر به ماندگاری این نظام مقدس شدند، اظهار کرد: جامعه روحانیت با حضور خود در جبهه‌، باعث افزایش روحیه معنوی رزمندگان اسلام شده و بعضا با حضور در عملیات‌های متعدد با نثار خون‌های پاک خود باعث حفظ این نظام مقدس شدند.

 وی با اشاره به نقش انبیا و علما در ترغیب مردم به دین مبین اسلام گفت: تمامی انبیا مأمور بودند برای نجات بشر حکومت تشکیل داده و فرهنگ‌سازی کنند تا مردم با آگاهی در برکات دین مبین اسلام به آن رجوع کنند.

صدیقی یکی از اهداف استکبار از اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی را نابودی حاکمیت اسلامی دانست و بیان کرد: رئیس‌جمهور خبیث آمریکا، رئیس‌جمهور ذلیل فرانسه و انگلیس، آن روباه مکار دست به دست هم دادند تا پرچم ولایت را که ۴۴ سال حفظ شده را از بین ببرند تا بار دیگر ملت ایران به خفت دوران پهلوی برسانند.

 

وی با بیان اینکه دوران پهلوی دوران خفت ملت ایران در برابر استکبار بوده است، افزود: در دوران پهلوی، محمد رضا شاه ملعون برده آمریکا بوده و خود را نوکر با اخلاص کشورهای غربی می‌دانست به طوری که مردم ایران در خفگان بوده و درباریان و نوکران شاه از بهترین خدمات رفاهی برخوردار بودند.

امام‌جمعه موقت تهران با انتقاد از عدم موضع‌گیری برخی خواص در خصوص حوادث اخیر در جمهوری اسلامی گفت: برخی از افرادی که در این نظام به جایی رسیده و پله‌های موفقیت را طی کردند، در ۸۰‌ روز گذشته سکوت کرده و از انقلاب و اسلام دفاع نکردند.