شهر خبر

وزیر کشور: اصلاحات اقتصادی دولت به خوبی پیش رفته / دشمنان در کرمانشاه ، دو هزار نفر از گروهک‌های تجزیه طلب و تروریست را روی کار آوردند

وزیر کشور: اصلاحات اقتصادی دولت به خوبی پیش رفته / دشمنان در کرمانشاه ،      دو هزار نفر از گروهک‌های تجزیه طلب و تروریست را روی کار آوردند

ایرنا نوشت: وحیدی گفت : امروز مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسوولان کشور اعتماد دارند اما دشمن در تلاش است که این موضوع را به بی اعتمادی تبدیل کند.

وزیر کشور گفت: دشمنان ایران اسلامی با وجود همه تلاش‌های خود و به کارگیری نیروهای اهریمنی در موضوع نا آرامی‌های اخیر بازهم شکست خورد.

«احمد وحیدی» روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری اظهار داشت: امروز به برکت تبعیت از خون شهدا در مسیر رسیدن به قله پیشرفت هستیم و این‌ موضوع دشمنان ما را ناراحت کرده است.

وی افزود: دشمنان امروز تمام تلاش خود را برای ایجاد یاس و نا رضایتی در جامعه ایران اسلامی به کار گرفته است اما ما همچنان در مسیر رشد کشور حرکت می کنیم.

وزیر کشور در ادامه گفت: دشمن به دنبال این است که محبت آحاد جامعه به یکدیگر را به دشمنی تبدیل کند و آنان را در مقابل هم قرار دهند.

وحیدی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کشور و زیر پا بردن استقلال ایران اسلامی است، افزود: استقلال امروز جمهوری اسلامی ایران دشمنان را بر آشفته و به دنبال آن است که سرمایه های گرانقدر جوانان ما را بگیرند و آن را با ولنگری تبدیل کنند.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال آن است که خبرهای مهم و پیشرفت های کشور را با حاشیه سازی مخدوش نماید.

وزیر کشور تاکید کرد: دشمن به دنبال آن است که فعالیت های اقتصادی دولت را مخدوش کند و جلوی پیشرفت اقتصادی کشور را بگیرد.

وحیدی ادامه داد: امروز مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسوولان کشور اعتماد دارند اما دشمن در تلاش است که این موضوع را به بی اعتمادی تبدیل کند.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام تلاش ها و همه نیروهای اهریمنی که به میدان آورد باز هم همچون گذشته شکست خورد، گفت: دشمن مادامی که ما به متعهد به انقلاب باشیم نمی تواند راهی برای رخنه به کشور پیدا کند.

اصلاحات اقتصادی دولت به خوبی پیش رفته است

وزیرکشور در ادامه گفت: دشمنان برای لطمه زدن به ایران اسلامی گروهک های تجزیه طلب و تروریست را به میدان آوردند به عنوان مثال در کرمانشاه ۲ هزار نفر از این افراد را روی کار آوردند.

وحیدی با بیان اینکه دولت از زمان به روی کار آمدن با مشکلات بسیاری همچون کرونا و مردمی سازی یارانه ها روبه رو شد، افزود: همان طور که دیدیم اصلاحات اقتصادی کشور به خوبی پیش رفت و با کمترین پیامدها به نتیجه رسید.

وی به عملکرد «بهمن امیری‌مقدم» استاندار پیشین نیز اشاره کرد و گفت: در طول یک سال گذشته اتفاقات مطلوبی در استان کرمانشاه از جمله بازگشایی مرز خسروی، تردد زایران اربعین حسینی و مدیریت نا آرامی ها رخ داد.

وزیر کشور تعلیم و تربیت را از مهم‌ترین تجربیات «محمدطیب صحرایی» استاندار جدید کرمانشاه دانست و گفت: تجربیات ارزشمند وی می تواند به خوبی کرمانشاه را به سمت پیشرفت هدایت کند.

۲۱۲۲۰