شهر خبر

اقدام متفاوت گئورگی گولسیانی بعد از درخشش برابر استقلال

مدافع گرجی در میکسدزون ورزشگاه آزادی یکی دو جمله درباره گل‌هایش صحبت کرد اما خیلی زود با عبور از این مسئله به اشتباهات خود و همبازی‌هایش در خط دفاعی پرداخت.

اقدام متفاوت گئورگی گولسیانی بعد از درخشش برابر استقلال

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

گئورگی گولسیانی به‌خاطر ۲گلی که زد و امتیاز بالایی که در این مسابقه گرفت، از نگاه تمامی سایت‌ها و روزنامه‌ها بهترین بازیکن زمین بود اما علاوه بر اینها صحبت‌هایی که در پایان بازی مطرح کرد، می‌تواند تفاوت او را با سایر همبازی‌هایش به‌شکل ویژه‌تری به نمایش بگذارد. مدافع گرجی در میکسدزون ورزشگاه آزادی یکی دو جمله درباره گل‌هایش صحبت کرد اما خیلی زود با عبور از این مسئله به اشتباهات خود و همبازی‌هایش در خط دفاعی پرداخت.

او گفت: «در دربی اولم ۲گل زدم و قطعا خوشحالم، ولی خوشحال‌تر می‌شدم اگر می‌توانستیم بازی را ببریم. ما در بخش چینش و دفاع مشکلاتی داریم. من به این بازی نگاه حرفه‌ای‌تری دارم چون فکر می‌کنم تیم بهتری هستیم و فقط نیاز به بهتر کردن یک‌سری جزئیات داریم.» خط دفاعی پرسپولیس با محوریت گولسیانی و پورعلی‌گنجی تا پیش از این مسابقه عملکرد خوبی داشت و با ۸کلین‌شیت طی ۱۱مسابقه فقط ۳گل خورده بود. اما این خط دفاعی در دربی از روزهای اوج خودش کاملا به دور بود و روی هر دو گل حریف موقعیت‌های عجیبی را در اختیار آبی‌پوشان گذاشت. گئورگی نشان داد حواسش کاملا به این مسئله هست و اشتباهاتش را در شادی گلزنی از یاد نبرده است.

صحبت‌های او را مقایسه کنید با زوجش مرتضی پورعلی‌گنجی که بعد از ۳بازی کامل در جام‌جهانی در بازگشت به لیگ نمایش ضعیفی داشت اما در پایان مسابقه گفت: «پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. پاس‌های زیادی به هم دادیم و با این همه مهره‌ای که استقلال داشت، ما توانستیم حداقل نتیجه که مساوی بود را بگیریم. من فکر می‌کنم می‌توانستیم ببریم.» اینکه پرسپولیس شایسته بردن دربی بوده، گمانه‌ای است که احتمالا خیلی‌ها در مورد آن با مرتضی موافق نیستند. حتی زوج او در خط دفاعی که با عبور از این مسائل و کری‌ها حواس خودش را معطوف به ضعف‌های خودش و نقصان‌های جاری در نمایش دفاعی سرخپوشان کرده است. پورعلی‌گنجی در این بازی با نمره ۶.۹۹ یکی از ۳بازیکن ضعیف تیمش (به همراه بیرانوند و علی نعمتی) بود اما گولسیانی با نمره ۸.۵۷ بهترین بازیکن زمین شد. با این عملکرد، مرتضی از همه‌چیز راضی بود و گئورگی ناراضی!