شهرخبر

حامد لک همان دروازه بان دستگیر شده در پارتی ؟ !

حامد لک همان دروازه بان دستگیر شده در پارتی ؟ !

صدآنلاین | دروازه‌بان مس رفسنجان با روحیه بالایی در تمرین تیمش پس از دیدار با مس کرمان حضور یافت.

به گزارش صدآنلاین حامد لک پس از آنکه با کلین‌شیت مقابل سپاهان در آخرین بازیِ قبل از تعطیلات لیگ برتر نشان داد همچنان در شرایط خوبی قرار دارد، با شروع مجدد مسابقات هم نمایش درخشانی در دربی مسی‌های استان کرمان داشت و عملکرد او در کسب سه امتیاز تیمش بی‌تاثیر نبود.

این دروازه‌بان با تجربه که همراه تیمش در پایان دیدار با کرمان به رفسنجان رفت تا در تمرینات‌شان قبل از دیدار مقابل ملوان انزلی شرکت کند، با روحیه بالایی دوباره کارش را زیر نظر محمد ربیعی و مربی گلرهای این تیم دنبال کرد تا مثل بازی‌های اخیرشان در هفته آینده هم دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

انتشار تصاویر تمرین ظهر روز چهارشنبه مس رفسنجان که در زمین اختصاصی این باشگاه در شهر رفسنجان برگزار شد، نشان می‌دهد حامد لک آمادگی بدنی بالای خود را در این تمرین به نمایش گذاشته و انگیزه خاصی برای ادامه بازی‌های لیگ برتر دارد.

حامد لک در دو مسابقه این فصل مقابل نساجی مازندران و پرسپولیس از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش باز شده که اگر این اتفاق برای او نمی‌افتاد، در حال حاضر با ۹ کلین‌شیت صدرنشین جدول برترین گلرهای لیگ برتر بود ولی با این وجود او تاکنون هم توانسته در ۱۱ مسابقه ۷ کلین‌شیت ثبت کند و امیدوار است در دیدار پیش رو برابر ملوان انزلی به عدد محبوبش(هشت) برسد.

جالب اینجاست که حامد لک ثابت کرد همان دروازه بان دستگیر شده در پارتی نیست.

1783878