شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کریسمس

کریسمس پله در بیمارستان سپری می‌شود

کریسمس پله در بیمارستان سپری می‌شود

پزشکان پله، اسطوره فوتبال برزیل، اعلام کردند که او برای دریافت مراقبت‌های لازم به دلیل عدم کارکرد مناسب قلب و کلیه، برای سه هفته در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پله که به سرطان روده بزرگ مبتلاست، از مدتی پیش در بیمارستان آلبرت اینشتین سائوپائولو بستری است و اکنون آن‌طور که پزشکان این بیمارستان اعلام کردند، بیماری او پیشرفت کرده است اما او در بخش مراقبت‌های ویژه نیست.

او که در سپتامبر 2021 برای خارج کردن تومور روده بزرگ تحت جراحی قرار گرفته بود، ابتدا سه هفته قبل به دلیل آنچه بررسی دوباره روند شیمی درمانی او اعلام شد، در بیمارستان بستری شد.

در همان زمان پزشکان تشخیص دادند که او دچار عفونت تنفسی هم شده است. مدتی بعد اخباری منتشر شد که مبنی بر اینکه پله آخرین ساعات حیات را سپری می‌کند و به همین دلیل، هوادارانش در اطراف بیمارستان تجمع کردند اما کِلی ناسیمینتو و فلاویا آرانتس، دختران پله، این موضوع را تکذیب کردند.

آنها امروز در اینستاگرام اعلام کردند که کریسمس را در بیمارستان در کنار پدرشان سپری خواهند کرد:"کریسمس ما در خانه برگزار نمی‌شود. ما و پزشکان به دلایل متعدد تصمیم گرفتیم که بهتر است اینجا بمانیم؛ با همه مراقبت‌هایی که خانواده جدیدمان در بیمارستان آلبرت انیشتین از ما می‌کنند.

انتهای پیام/