شهر خبر
تذکر روزنامه جمهوری اسلامی به حاکمیت؛ چه بخواهیم چه نخواهیم اقتصاد کشور به برجام گره خورده است

تذکر روزنامه جمهوری اسلامی به حاکمیت؛ چه بخواهیم چه نخواهیم اقتصاد کشور به برجام گره خورده است

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دولتمردان ما هرچند چنین وانمود می‌کنند که هیچ چیزی را به برجام و مذاکرات گره نمی‌زنند ولی چه آنها بخواهند و چه نخواهند اقتصاد کشورمان به برجام و مذاکرات برجامی گره خورده است.

اعتمادآنلاین |

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به مسئولان نظام تاکید کرد تکلیف برجام و بحران اقتصادی موجود را روشن و قبول کنند چه بخواهند چه نخواند اقتصاد کشور به برجام گره خورده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، مسئولان باید تکلیف برجام و بحران اقتصادی موجود را روشن کنند. تاکنون تصمیم‌ گیری درباره برجام تابع فضاسازی‌های افراطیون بوده و به همین دلیل بلاتکلیف مانده است. مسئولان نظام باید دست افراطیون را از تصمیم‌ سازی در تمام مسائل از جمله موضوع برجام کوتاه کنند. دولتمردان ما هرچند چنین وانمود می‌کنند که هیچ چیزی را به برجام و مذاکرات گره نمی‌زنند ولی چه آنها بخواهند و چه نخواهند اقتصاد کشورمان به برجام و مذاکرات برجامی گره خورده است. کاهش بی‌سابقه ارزش پول و گرانی‌های افسار گسیخته‌ای که زندگی مردم را دچار مشکلات فراوان کرده، نتیجه همین گره بزرگ است. روشن است که تا این گره باز نشود، بحران اقتصادی برطرف نخواهد شد و نارضایتی ناشی از این بحران، پشتوانه مردمی نظام را مخدوش می‌کند.