شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینترنت#اصولگرا
گلایه روزنامه اصولگرا از «کندی آزاددهنده» اینترنت؛ اولویت حاکمیت باید بهبود اوضاع اقتصادی باشد نه باید و نباید برای اینترنت

گلایه روزنامه اصولگرا از «کندی آزاددهنده» اینترنت؛ اولویت حاکمیت باید بهبود اوضاع اقتصادی باشد نه باید و نباید برای اینترنت

روزنامه رسالت نوشت:‌ سخن از مسدودیت دائمی وجهی ندارد. حکمرانی جزیره‌ای، باعث می‌شود مردم خود را در محاصره قوانین و نبایدها ببینند. اولویت اول امروز ما اقتصاد است؛ مردم هم باید تمرکز حاکمیت را بر بهبود وضعیت اقتصاد احساس کنند.

اعتمادآنلاین |

روزنامه رسالت از کندی سرعت اینترنت که در روزهای اخیر «آزاردهنده» شده گلایه کرده و خطاب به حاکمیت تذکر داده اولویت باید تمرکز بر بهبود وضعیت اقتصاد باشد. 

به گزارش رسالت، آنچه در این روزها ما را می‌آزارد صرفا فیلترینگ نیست؛ کندی سرعتی است که کار با اینترنت را اذیت‌کننده ساخته است. اگر بتوانیم برای فیلترینگ توجیه‌های امنیتی بیاوریم و به آن‌ها دلخوش کنیم، برای کندی اینترنت دلیل محکمی به ذهن‌مان نمی‌رسد و همین قضیه را بیشتر آزاردهنده می‌کند. اگر تنها همین هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم، می‌بینیم همین مسئله‌ای که کوچک انگاشته شده، تأثیرات روانی بزرگی گذاشته است. در همین هفته، خبر افزایش قیمت خودرو و ارز و طلا را شنیدیم و آسمان اقتصاد باز هم تیره‌تر شد. در همین هفته، آلودگی هوای هولناکی را تجربه کردیم که نفس پیر و جوان را گرفت. مشکلات اینترنت، به این مشکلات دیگر که افزوده می‌شود آزاردهنده‌تر می‌شود.

نگارنده یادداشت رسالت در ادامه یادآور شده است: مردم نمی‌خواستند از اینستاگرام بروند و پلتفرم جایگزینی هم برای آن نبوده و نیست؛ آنچه امروز به عنوان جایگزین مطرح است را هم مردم نپذیرفته‌اند...پس سخن از مسدودیت دائمی وجهی ندارد. حکمرانی جزیره‌ای، باعث می‌شود مردم خود را در محاصره قوانین و نبایدها ببینند. اولویت اول امروز ما اقتصاد است؛ مردم هم باید تمرکز حاکمیت را بر بهبود وضعیت اقتصاد احساس کنند. تصویر حاکمیتی سرگردان که کارخانه تولید نبایدهاست، حتی اگر با واقعیت فاصله داشته باشد هم خسته‌کننده است.