شهر خبر

ماجرای وانت سپاه با بار آجیل چه بود؟+ فیلم و تصاویر

ماجرای وانت سپاه با بار آجیل چه بود؟+ فیلم و تصاویر

ضد انقلاب با انتشار اخبار دروغ، دوباره سعی دارد تا خدمت‌های سپاه پاسداران به مردم را نادیده بگیرد.

به گزارش مشرق، بامداد امروز کانال تلگرامی شبکه ایران اینترنشنال ویدیویی را از یک وانت با پلاک سپاه پاسداران منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده با این توضیح که خودرویی با پلاک سپاه در بازار تهران روز سه‌شنبه ۲۹ آذر در حال حمل مقادیر زیادی آجیل است.»

ماجرای وانت سپاه با بار آجیل چه بود؟+ فیلم و تصاویر

این در حالی است که پیشتر سردار رمضان شریف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنگوی سپاه پاسداران از اهدای یک و نیم میلیون بسته یلدایی سپاه و بسیج به خانواده های نیازمند خبرداده بود.

سپاه و بسیج؛ حمایت از خانواده‌های نیازمند در شب یلدا

سخنگوی سپاه گفته بود: در آستانه شب یلدا حسب دستور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقرر شد تا فرماندهان سپاه های استانی یک و نیم میلیون بسته معیشتی یلدایی ویژه خانواده های نیازمند را آماده کرده و اهدا کنند.

به گفته وی، «این اقدام با مشارکت خیرین در ادامه زنجیره کمک های معیشتی و مومنانه در دوران کرونا و به منظور کمک به خانواده های محروم و نیازمند صورت پذیرفته و از طریق پایگاه های بسیج در سراسر کشور تحویل خواهد شد.»

ماجرای وانت سپاه با بار آجیل چه بود؟+ فیلم و تصاویر

اجرای طرح یلدای فاطمی سپاه پاسداران در سراسر کشور برای خانواده‌های نیازمند

اطلاعات این اقدام خیرخواهانه سپاه و بسیج برای مردم نه تنها از سوی سخنگوی سپاه پاسداران اعلام شده بلکه فرماندهان سپاه‌های استانی در این راستا حتی رزمایش‌های کمک مومنانه نیز انجام داده‌اند. در یکی از این نمونه‌ها، سپاه سیدالشهداء(ع) تهران یک رزمایش کمک مومنانه را برگزار و ۱۳۰ هزار بسته یلدایی به نیازمندان استان تهران اهدا کرد.

سپاه استان خوزستان نیز بسته‌های کمک مومنانه، هر کدام به ارزش ۶۰۰ هزار تومان را میان خانواده‌های نیازمند در قالب اجرای طرح یلدای فاطمی توزیع کرد. سردار نعمت‌الله باقری جانشین فرمانده سپاه استان خوزستان علاوه بر این اعلام کرده بود «برای این بسته‌ها اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریالی توسط سپاه به پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات اختصاص یافته است.»

امیر براتی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان نیز از برگزاری رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح یلدای فاطمی به مناسبت شب یلدا در امروز ۳۰ دی ماه خبرداد و گفت: در این رزمایش بیش از ۷ هزار بسته معیشتی شامل آجیل، تخمه، شکلات و چند نوع میوه به دست خانواده‌های کم برخوردار خواهد رسید.

به گفته مسئول بسیج سازندگی سپاه همدان، «در برخی از این بسته‌ها مرغ، برنج، روغن و چای هم وجود دارد که از طریق حوزه‌های مقاومت بسیج و اقشار به دست خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده‌اند، خواهد رسید.»

ماجرای وانت سپاه با بار آجیل چه بود؟+ فیلم و تصاویر

یا در نمونه دیگر نیز، بیست و پنجمین مرحله از رزمایش های مواسات و همدلی ویژه شب یلدا با توزیع ۵۰۰ بسته به همت قرارگاه جهادی شهید حججی حوزه ۴۱۷ مقاومت بسیج کمالشهر و حوزه ۴۱۸ مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در سالن ورزشی ۹ دی کمالشهر برگزار شد.

سایر سپاه های استانی هم در رزمایش های کمک مومنانه اقدام به توزیع بسته های یلدایی کرده اند.

منبع: فارس