شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

گولسیانی: جام قهرمانی مهمتر از گل‌های من است

گولسیانی: جام قهرمانی پرسپولیس مهم تر از گل های من است/ دربی تمام شد؛ از الان به فکر بازی با پیکان هستم

مدافع گلزن پرسپولیس گفت: خوشحالم بازیکن موثری برای تیم بودم اما در پرسپولیس همه زحمت می کشند. این طور نیست که من فقط گل زده باشم.

به گزارش مشرق، ستاره دربی بدون کوچک ترین تردیدی گئورگی گولسیانی بود که یک تنه توانست جور تمام بازیکنان و مهاجمان حاضر و غایب تیمش را بکشد. گئورگی گولسیانی روی دو ضربه ایستگاهی دو گل تماشایی با ضربه سر زد و همچون نگینی در بازی حساس دو تیم پرسپولیس و استقلال درخشید در حالی که اولین دربی خودش در تهران را تجربه می کرد. شنیدن تازه ترین صحبت های ستاره بلامنازع و گلزن دربی اخیر خالی از لطف نیست؛

اولین دربی هم برای تو خوب بود و هم همان طور که گفتی می توانست با برد پرسپولیس خوب تر شود. این طور نیست؟

بله اما عادت ندارم افسوس بخورم. دوست داشتم گل هایم با برد پرسپولیس همراه می شد اما دیگر گذشته است. استقلال هم تیم مدعی و خوبی است و به هر حال بازی با تساوی به پایان رسید. حالا باید به آینده فکر کرد و برای من دیگر دربی تمام شده است!

واقعا؟

بله، دربی تمام شد و از الان باید به فکر بازی با پیکان باشم. ما صدرنشین لیگ برتر هستیم و باید این شرایط را با موفقیت و دقت در بازی های بعدی حفظ کنیم.

ولی اینکه در اولین دربی خودت توانستی ۲ گل بزنی فوق العاده بود. آن هم در شرایطی که تو یک مدافع هستی؟

من به وظیفه خودم عمل کردم. به هر حال باید روی ضربات ایستگاهی جلو می کشیدم و به کمک همبازیانم گل زدم اما مهم تر از گل های من، جام قهرمانی پرسپولیس است. این یک هدف بزرگ است و باید برای رسیدن به آن خیلی دقت کنیم و هوشیار باشیم.

جالب شد! گلزن دربی باید تا آخر هفته و حتی بعضی وقت ها تا آخر فصل کیف کند و ...

خوشحالم بازیکن موثری برای تیم بودم اما در پرسپولیس همه زحمت می کشند. این طور نیست که من فقط گل زده باشم ضمن آن که در فوتبال حرفه ای شما باید نگاه رو به جلو داشته باشید. بازی با استقلال تهران هم یک بازی مهم و سخت بود که تمام شد. حالا ما با پیکان بازی داریم و نمی شود باز به عقب برگردم و بگویم در دربی چه شد یا نشد؟

بسیار خوب، این نشان دهنده روحیه حرفه ای توست. بازی با پیکان را چطور می بینی؟

در لیگ برتر ایران همه بازی ها سخت است. مسابقه راحتی نداریم و باید دقت کنیم و بیشتر مراقب باشیم. پیکان هم تیم خوبی است ولی امیدوارم بتوانیم در این بازی موفق ظاهر شویم چون باید صدرنشینی خود را حفظ کنیم. این مسئله خیلی مهم است که ما روند امتیازگیری خودمان را دوباره از سر بگیریم. انشالله که تلاش و زحمات همه بچه ها منجر به قهرمانی پرسپولیس شود.

در پایان حرف ناگفته ای نداری؟

باید تشکر زیادی از هواداران پرسپولیس داشته باشم که نتوانستند به استادیوم بیایند. واقعا همه به من لطف داشتند و از همان روزی که با پرسپولیس قرارداد بستم می دانستم چقدر طرفدار دوست داشتنی دارد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی