شهر خبر

مهلا عابدی: هدفم لژیونر شدن است/ دوست دارم برای تیم‌ ملی ایران بازی کنم

مهلا عابدی: هدفم لژیونر شدن است/ دوست دارم برای تیم‌ ملی ایران بازی کنم

بازیکن تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن درباره شرایط خود صحبت کرد.

مهلا عابدی، بازیکن تیم بسکتبال گروه بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد نحوه ورودش به سوپرلیگ زنان ایران اظهار داشت: اصالتا نیشابوری هستم و در جریان مسابقات زیر 18 ساله ها خانم فریناز طائرپور بازی های من را دیده بودند و بعدتر از من برای حضور در تیم گروه بهمن دعوت کردند که من هم با جان و دل پذیرفتم و به این شکل به صورت حرفه ای وارد سوپرلیگ شدم.

وی در ادامه با اشاره به احساس خود از بازی در مسابقات سوپرلیگ توضیح داد: اولین سالی است که در سوپرلیگ ایران و در کنار بزرگان این رشته بازی می کنم و طبیعتا حس بی نظیری برای من است. هر لحظه تلاش می کنم نکته جدیدی یاد بگیرم که خوشبختانه این اتفاق در کنار گروه بهمن به خوبی در حال رخ دادن است.

عابدی در مورد انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین در 3 بازی متوالی بیان کرد: در جریان تمرینات تیم گلشید امیدیان یکی از بهترین بازیکن های گروه بهمن از ناحیه دست آسیب دید و در ادامه هم اعضای کادر فنی به من اعتماد کردند و بازی کردم. خوشحالم که موفق شدم پاسخ این اعتماد را با کسب این عنوان در سه بازی بدهم.

عضو تیم ملی بسکتبال ایران با بیان اینکه اهداف بزرگتری برای آینده دارد، گفت: هر بازیکنی دوست دارد مسیر موفقیت را ادامه دهد و توقف نکند. برای من هم همکاری با تیم های خارجی یک هدف است و طبیعتا به لژیونر شدن فکر و  برای رسیدن به آن تلاش می کنم. در بحث تیم ملی باید بگویم که همیشه دوست داشتم برای تیم ملی ایران بازی کنم و مدتی هم در اردو بودم ولی به دلایلی اعزام ما به لبنان کنسل شد حالا امیدواریم مجددا اردوها تشکیل شود و باز به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

عابدی در پایان در مورد میزان قراردادها در لیگ برتر بسکتبال زنان عنوان کرد: در مورد میزان قراردادم نمی‌خواهم چیزی بگویم چون یک مسئله شخصی است ولی آنچه که اهمیت دارد حمایت اسپانسرهاست که گروه بهمن حامی خوبی برای ماست.

انتهای پیام/