شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#رئیس جمهور#تاریخ

فرمانده هوافضای سپاه: پنج درصد این فتنه به کشوری دیگری تحمیل می‌شد، سقوط کرده بود / حضور بدون سلاح نیروها، نقشه «کشته‌سازی» دشمن را حنثی کرد

فرمانده هوافضای سپاه: پنج درصد این فتنه به کشوری دیگری تحمیل می‌شد، سقوط کرده بود / حضور بدون سلاح نیروها، نقشه «کشته‌سازی» دشمن را حنثی کرد

تسنیم نوشت:سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه پمپئو قاتل که دستش به خون حاج قاسم و... آلوده است در مراسمی مریم رجوی را به عنوان رئیس جمهور ایران معرفی می‌کند، گفت: لاف زدن در اینگونه مجالس آن هم توسط عنصر منفور و تاریخ مصرف گذشته برای ملت عظیم الشان ایران جز خنده و استهزآ نتیجه‌ای ندارد.

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان(برادر) که میزبانی نیروی هوا فضای سپاه در مجتمع فرهنگی امامت مشهدمقدس برگزار شد، با اشاره به فرازی از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه قرآن کتاب زندگی و انقلاب اسلامی است اظهارداشت: در سایه سار قرآن کریم و نترسیدن به غیر قرآن؛ عزت، قدرت و استقلال پیدا می کنیم. چهره های قرآنی مسلح به کلام الهی، باید جهاد تبیین را عملی کنند.

وی با اشاره به اهمیت این محفل که مزین به نور کلام وحی و حضور چهره های برتر قرآنی سپاه است تصریح کرد: باید چهره های قرآنی مسلح به کلام الهی، جهاد تبیین را به عنوان یک تکلیف و فریضه الهی بیشتر عملی کنند.

سردار حاجی زاده با اشاره به اقدام جدید دشمن در خصومت با ایران اسلامی در ماه های اخیر، یادآور شد: اطلاعات سرویس های جاسوسی دشمنان این کشور و نظام مقدس اسلامی بر مبنای چند گام از جمله تجزیه همانند لیبی و طرح سوریه سازی متمزکر شد که با فوت مرحومه امینی یک فرصت طلایی برای آنان ایجاد شد. روایت دروغ دشمن باعث تشدید عواطف مردم شد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه ادامه داد: دشمن با موج سواری بر احساسات و عواطف مردم بویژه در حوزه های جنسیتی، قومی، مذهبی و به خصوص حجاب با یک تبلیغات هماهنگ تصمیم داشت این موج را به یک سونامی رسانه ای تبدیل کند.

وی اضافه کرد:در گام بعدی رسانه ها بیگانه می خواستند مردم را به عنوان معترض به کف میدان آورده و با خشمگین کردن نیروهای حافظ نظم وامنیت و انعکاس رسانه ای آن به دنبال تشدید این درگیری ها بودند که عملاً نیروها و مردم را وارد فاز کشته سازی و درگیری مسلحانه کنند .

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: مسئولان نظامی متوجه نقشه شوم دشمن شدند و همه نیروها بدون سلاح حضور پیدا کردند تا نقشه کشته سازی خنثی شود.

وی افزود: اتفاق دیگری که باعث شکست دشمن شد، هوشیاری و بصیرت مردم ولایتمدار و قهرمان ایران اسلامی بود که به رغم حضور برخی از نوجوانان و جوانان فریب خورده و تحت تاثیر احساسات و هیجانات در اغتشاشات ، صف خود را از آنان جدا کردند.

سردار حاجی زاده گفت: گام نهایی دشمنان در این فتنه اخیر حمله نظامی و مسلحانه از سوی نیروهای تروریستی گسیل شده از اقلیم شمال عراق بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان ( عج ) این ملت و مدافعان مقتدر نیروی زمینی سپاه قبل از انجام هر حرکتی توطئه آنها را در نطفه خفه کردند. عملیات برق آسای سپاه به مقر تروریست های کردستان عراق پیش دستانه بود.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تشخیص درستِ قوای مسلح و امنیتی در نحوه مقابله با توطئه و نقشه دشمن برای حمله به کشور را امری حکیمانه و برخاسته از درایت برشمرد و گفت: دشمنان متوجه شکست خود از عملیات پیش دستانه و برق آسای نیروی زمینی سپاه در حمله به مقرهای گروهک های تروریستی در برخی مناطق اقلیم شمال عراق شدند.

وی با اشاره به تحرکات اخیر منافقین و نیز برخی از شبکه های رسانه ای که در همسایگی ما قرار دارند و دستشان به خون جوانان این ملت آلوده است گفت: دشمنان بدانند که این ملت در آینده ای نه چندان دور عاملان و حمایت کنندگان فتنه اخیر را به سزای اعمالشان خواهد رساند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه پمپئو قاتل که دستش به خون حاج قاسم و... آلوده است در مراسمی مریم رجوی را به عنوان رئیس جمهور ایران معرفی می‌کند، گفت: لاف زدن در اینگونه مجالس آن هم توسط عنصر منفور و تاریخ مصرف گذشته برای ملت عظیم الشان ایران جز خنده و استهزآ نتیجه‌ای ندارد.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه اگر ۵ درصد این فتنه به کشوری دیگری تحمیل می شد تا به حال سقوط کرده بود، یادآور شد: با استحکام درونی که از این کشور و نظام اسلامی سراغ دارم این کشور به لطف الهی با این حوادث تکان نخواهد خورد و نیروهای مسلح مقتدر و مردمی ما با آمادگی صددرصدی، مهیای پاسخگویی به هرگونه توطئه دشمنان هستند.

۲۱۲۲۰