شهر خبر

آزمون شفاهی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن برگزار می شود

آزمون شفاهی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن برگزار می شود

آزمون شفاهی رشته های معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم درروزهای هفتم، هشتم و دهم دیماه سال جاری به صورت برخط برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون شفاهی رشته‌های معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در روزهای هفتم، هشتم و دهم دیماه سال جاری به صورت برخط برگزار می‌شود.

این مرحله از مسابقات به مدت ۳ روز در دو بخش خواهران و برادران ادامه خواهد داشت که داوری در بخش خواهران بر عهده استاد دکتر حسن احمدی زاده و در بخش برادران استاد دکتر سید احمد میریان خواهد بود که به صورت پرسش دو سوال شفاهی از شرکت کننده، با استفاده از نرم افزار الوکام و ارسال لینک آن برای هریک از شرکت کننده انجام خواهد شد.

از مجموع ۲۳۶ نفر شرکت کننده، تعداد ۷۴ نفر در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم، ۴۷ نفر در رشته ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه و ۱۱۵ نفر در رشته ترجمه و مفاهیم حکمت‌های نهج البلاغه در این مرحله شرکت خواهند کرد که در هر رشته تعداد ۱۲ نفر خواهر و ۱۲ نفر برادر به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

خاطر نشان می‌گردد مرحله نهایی آزمون رشته‌های معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش کتبی و شفاهی از تاریخ ۸ الی ۱۲ بهمن ماه به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون شفاهی مرحله مقدماتی مسابقات معارفی بر اساس جداول خواهد بود.

زمانبندی معارفی خواهران

زمانبندی معارفی برادران