شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#عراق

وزیر کار عراق در مراسم یادبود فرماندهان پیروزی بر داعش:

مرجعیت درباره خطر تروریسم هشدار می‌دهد

مرجعیت درباره خطر تروریسم هشدار می‌دهد

وزیر کار عراق در سخنرانی به نمایندگی از نخست‌وزیر عراق در مراسم یادبود فرماندهان پیروزی بر داعش گفت: شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس اولین لبیک گو به فتوای جهاد کفایی مرجعیت شیعه بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، احمد الاسدی وزیر کار عراق در سخنرانی به نمایندگی از نخست‌وزیر عراق در مراسم یادبود فرماندهان پیروزی بر داعش، این فرماندهان شهید را الگوی ایستادگی در برابر استکبار خواند.

احمد الاسدی وزیر کار عراق که به نمایندگی از نخست‌وزیر این کشور در مراسم یادبود فرماندهان پیروزی بر داعش که امروز (سه‌شنبه ۲۰ دسامبر) در بغداد برگزار شد سخنرانی کرد، در آغاز سخنان خود مراتب عذرخواهی «محمد شیاع السودانی»، نخست‌وزیر عراق، بابت عدم حضور در این مراسم به علت سفر به اردن را ابلاغ کرد.

وی تأکید کرد: در سومین سالروز شهادت سرداران پیروزی بر ادامه مسیر و روش و عقیده آنان تأکید می‌کنیم. شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس الگوی ایستادن در برابر استکبار و نخستین کسانی بودند که به فتوای جهاد کفائی مرجعیت عالی شیعه عمل کردند.

الاسدی افزود که ابومهدی المهندس مطیع کامل مرجعیت بود. مرجعیت هنوز نیز درباره خطر تروریسم هشدار می‌دهد و ایستادن در برابر تروریسم جز با وحدت کلمه ممکن نیست.