شهرخبر

اعتصاب عمومی اسرا آغاز شد؛

شهادت «ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی

شهادت «ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی

«ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی که در یک سال اخیر مبتلا به سرطان شده بوده، در اثر کوتاهی رژیم صهیونیستی در رسیدگی به وضعیت وی به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، صبح امروز منابع فلسطینی از شهادت «ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی، خبر دادند.

این اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در آگوست ۲۰۲۱ در پی انجام تست های پزشکی متوجه ابتلای خودش به سرطان ریه شده بود. اما در نهایت طی یکسال اخیر در اثر کوتاهی رژیم صهیونیستی در رسیدگی به وضعیت وی و انجام درمان های لازم، به شهادت رسید.

گفته می شود این اسیر فلسطینی که در ماه های اخیر وضعیت بسیار وخیمی داشت، روز گذشته در اثر تشدید وخامت حالش به کما رفته و صهیونیست ها نیز در اقدامی بسیار دیر هنگام وی را از زندان الرمله به بیمارستان آساف هروویه منتقل کردند.

اما در اثر تشدید شرایط بد جسمانی ناصر ابوحمید در نهایت وی صبح امروز به شهادت رسید. این در حالی است که مردم و گروه های فلسطینی در ماه های اخیر با اتخاذ مواضع ، صدور بیانیه ها و برگزاری تجمعات مختلف خواستار آزادی این اسیر فلسطینی شده بودند.

جنبش اسیر فلسطین در واکنش به این رخداد، با صدور بیانیه ای از اعتصاب عمومی سه روزه در زندان های رژیم صهیونیستی خبر داد که از امروز با مشارکت همه اسرای فلسطینی آغاز خواهد شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز در بیانیه ای تاکید کرد: ناصر ابوحمید تا رمق آخر خود برای فلسطین جنگید و شهادت وی جنایت بزرگی از سوی رژیم صهیونیستی محسوب می شود.

شهادت «ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی