شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ثابت#دلیل#پایان#تلخ#تایتانیک#طور#علمی#ثابت

دلیل پایان تلخ تایتانیک به طور علمی ثابت شد

دلیل پایان تلخ تایتانیک به طور علمی ثابت شد

کارگردان فیلم سینمایی «تایتانیک» پس از 25 سال به سوال طرفداران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛یکی از بزرگترین بحث و گفتگوهای سینمایی، مربوط به پایان فیلم تایتانیک ساخته جیمز کامرون است، صحنه‌ای که سر صحت و منطق پیاده سازی آن صحبت‌های زیادی شده است.

از این رو، جیمز کامرون کارگردان و تهیه کننده مطرح سینما، بالاخره پس از گذشت این همه سال به سوال طرفداران به طور رسمی پاسخ داده است.
طبق ادعای کامرون، تیم تولید فیلم با استفاده از کمک دانش قضایی، پزشکی و زیست شناسی؛ صحنه مربوطه را به نحوی مورد تایید قرار دادند که نسخه نهایی آن را در این فیلم مشاهده کردیم.

برای آن عده از افرادی که این فیلم را ندیدند یا صحنه را به خاطر نمی‌آورند، باید بگوییم که در لحظات پایانی داستان، جک قهرمان فیلم (لئوناردو دیکاپریو) درکنار رز (کیت وینسلت) پس از غرق شدن کشتی تایتانیک در آب‌های اقیانوس آتلانتیک گرفتار شده و کیت موفق می‌شود روی در یک کمد چوبی شناور شود. برخی معتقد هستند که با توجه به زاویه قرار گیری رز، جک هم می‌توانست درکنار او زنده بماند.

براساس ادعای کامرون، آن‌ها از دو بدلکار که وزن و هیکلی مشابه بازیگران اصلی داشتند استفاده کردند تا این صحنه را آزمایش کنند و با کمک گرفتن از نظرات متخصصین حوزه‌های مربوطه، در نهایت متوجه شدند که امکان نداشت در این صحنه هر دو شخصیت کنار یکدیگر زنده بمانند و فقط یکی از آن‌ها می‌توانست جان سالم به در ببرد. کامرون معتقد است مرگ جک یک اتفاق ضروری برای نمایش عشق این دو شخصیت بود.

گفتنی است ریمستر 4K فیلم تایتانیک در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۳ (۲۵ بهمن ۱۴۰۱) در سینماها اکران می‌شود. 

انتهای پیام/