شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مدارس#سال جاری

افزایش خشونت در مدارس رژیم صهیونیستی

عکس

خشونت در مدارس رژیم صهیونیستی در سال جاری میلادی ۴۲ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ افزایش داشته است.

به گزارش مشرق از پایگاه العهد، روز گذشته در آخرین مورد از خشونت ها در مراکز آموزشی رژیم صهیونیستی، یک نوجوان ۱۶ ساله در شهر نتانیا طی درگیری با چند نوجوان دیگر با ضربات چاقو زخمی شد.

اواخر هفته گذشته نیز یک نوجوان ۱۳ ساله در یکی از مراکز آموزشی این رژیم به شدت توسط همکلاسی ها خود مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

در این حادثه که بسیاری از دانش آموزان شاهد آن بودند، هیچ کدام به کمک دانشجوی حادثه دیده نرفتند و هنگامی که روی زمین افتاده بود با پا بر سر او کوبیدند.

در نخستین روزهای همین هفته شدیدترین حادثه خشونت بار در مراکز آموزشی رقم خورد بطوری که ده ها دانش آموز یک مدرسه متوسطه با در دست داشتن سنگ، چوب و چاقو وارد مدرسه شده و به دنبال یک دانش آموز ۱۶ ساله بودند.

این دانش آموز هنگامی که مهاجمین را دید وارد اتاق مدیر شد و در را بست ولی دانش آموزان مهاجم توانستند در را باز کنند و او را مورد ضرب شتم قرار دهند که پس از این حادثه، دانش آموز آسیب دیده به بیمارستان منتقل شد.

روزنامه معاریو نوشت: در روزهای گذشته، پلیس منطقه "رحوفوت" شماری از مسئولان اجتماعی و آموزشی را احضار کرد و نسبت به اینکه گزارش های پیشگیرانه درباره این تهدیدات ارائه نکرده اند مورد بازخواست قرار داد.

رئیس شورای دانش آموزی شهرک رحوفوت روز گذشته به رسانه ها گفت: ما از مشاهده این حوادث مکرر در مدارس متاسفیم و این موضوع احساس نا امنی را در میان دانش آموزان عمیق تر می کند.

ران شای افزود: این حوادث، اتفاقاتی موقتی و تصادفی نیست بلکه به پدیده ای گسترده در مدارس تبدیل شده است.