شهر خبر

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

حواشی به فولاد ضربه زد / جام جهانی تأثیر خوبی داشت

حواشی به فولاد ضربه زد / جام جهانی تأثیر خوبی داشت

اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حواشی و مصدومیت‌ها به تیم ما ضربه زد ولی اکنون در شرایط خوبی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه دوشنبه بعد از پیروزی تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار کرد: به بازیکنانم برای این برد خوب تبریک می‌گویم. ما این لیاقت را داشتیم که زودتر به چنین شرایطی دست پیدا کنیم اما قبل از تعطیلات نتوانستیم به اندازه لیاقت و تلاشمان امتیاز بگیریم.

وی با بیان اینکه به بازیکنانم گفته بودم امروز بازی سختی را مقابل نفت مسجدسلیمان داریم، عنوان کرد: تیم‌های مهاجری را می‌شناسم. آنها خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند و امروز هم نفت مسجدسلیمان ما را اذیت کرد اما توانستیم در این بازی سخت از اشتباهات نفت به گل برسیم. هر چند روی اشتباه گل خوردیم ولی تیم ما به بازی برگشت و توانستیم بازی را ببریم.

نکونام درباره داور بازی بیان کرد: داور تصمیمات سختی گرفت ولی جا دارد به او تبریک بگویم. به نظر من جام جهانی تأثیر خوبی داشت و یک کلاس آموزشی برای ما و داوران بود. به نظر من پنالتی، اخراج و صحنه‌هایی که در این دیدار داور درباره آنها تصمیم گرفت، درست بود.

وی افزود: داور در نیمه اول ۴ دقیقه و در نیمه دوم ۸ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که فوق‌العاده بود. این اتفاق خوبی است و باعث می‌شود تا تیم‌ها اگر وقت تلف کردند با اعلام وقت اضافه بازی ادامه داشته باشد تا کیفیت بازی بیشتر شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه این برد برای بازیکنانم است و من در آن نقشی نداشتم، افزود: این برد مبارک هوادارانمان باشد که همیشه پشت ما هستند و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی گفت: اکنون شرایط‌مان سخت است و مشکلات ما حواشی بود. ضمن اینکه مصدوم هم داشتیم. امیدوارم بتوانیم در نیم‌فصل بازیکنان مدنظر را جذب کنیم. معتقدم حواشی و مصدومیت‌ها خیلی به ما ضربه زد ولی هم اکنون شرایط‌مان خوب است