شهر خبر

جنبش حماش:

جامعه بین الملل اقدامات عملی برای توقف تجاوزات تل آویو اتخاذ کند

جامعه بین الملل اقدامات عملی برای توقف تجاوزات تل آویو اتخاذ کند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که جامعه جهانی سیاست یک بام و دو هوا را کنار بگذارد و برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اقدامات عملی اتخاذ کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با «تور وینسلند» هماهنگ‌ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه درباره تجاوزات روزافزون صهیونیست ‌ها دیدار کرد.

اعضای هیئت حماس و وینسلند در این دیدار درباره موضوعات مختلف و در رأس آن تهدیدات علیه فلسطینیان، قدس و مسجدالاقصی در سایه کابینه جدید رژیم صهیونیستی و برنامه‌ های نژادپرستانه در معرض آن هستند، بحث و تبادل نظر کردند.

هیئت حماس در این دیدار بر حق مردم و احزاب فلسطین برای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید و بیان کرد که سیاست‌ ها و اقدامات تحریک آمیز در قدس و مسجد الاقصی، وضعیت را به سمت خارج شدن از کنترل پیش می‌ برد.

حماس همچنین تاکید کرد: غزه و ساکنان بخشی از سرزمین بزرگ فلسطین هستند و با خشم فراوان اتفاقات تمام مناطق فلسطین و به ویژه قدس، کرانه باختری اشغالی و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را زیر نظر دارند و برغم محاصره و تجاوزات مداوم علیه نوار غزه، از نقش تاریخی خود در حمایت از فلسطینیان در هر مکانی دست نخواهند کشید.

رهبری جنبش حماس همچنین از طریق فرستاده ویژه سازمان ملل، از جامعه جهانی خواست تا سیاست «یک بام و دو هوا» را کنار گذاشته و اقدامات عملی را برای توقف تجاوزات صهیونیست‌ ها به ملت فلسطین و مقدسات آنها انجام دهد.