شهر خبر

حمید مطهری:

داوران مسابقه بازیکنان نساجی را عصبانی کردند

داوران مسابقه بازیکنان نساجی را عصبانی کردند

قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، از قضاوت تیم داوری بازی مقابل صنعت نفت آبادان به شدت انتقاد کرد وگفت: داوران مسابقه در جریان مسابقه عملاً تمرکز بازیکنان نساجی رابرهم زدند و عصبانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش که با شکست ۲ بر صفر نساجی مازندران برابر صنعت نفت آبادان همراه شد، در جمع خبرنگاران افزود: نساجی جز پنج تیم برتر و بزرگ ایران است و انتظار بود و طبیعی هست که برای بازی‌های این تیم داوران بزرگی بیایند و قضاوت کنند.

وی، با بیان اینکه متأسفانه در این فصل به خصوص بازی‌های این فصل قضاوت‌های خوبی نداشتند، ادامه داد: اعتراض ما مدل قضاوت داوران هست که صدای بازیکنان و حتی کادرفنی را درآوردند.

مقصر شکست من هستم

سرمربی تیم نساجی مازندران، در بخش دیگری با اشاره به اینکه مقصر شکست تیم برابر صنعت نفت من هستم و نمی‌خواهم این باخت را داوران نسبت بدهم، تصریح کرد: واقعاً بابت این باخت به تیم صنعت نفت آبادان خجالت زده هستم.

مطهری، ادامه داد: با وجود آنکه در طول هفته به بازیکنان در خصوص بازی بازی با نفت صحبت‌های زیاد و حتی تذکر دادیم که توجه به جایگاه انتهای جدولی نفت نداشته باشند، اما متأسفانه عکس آن اتفاق افتاد و واقعاً خجالت زده هستم.

وی، با بیان اینکه در بازی با نفت آبادان به دنبال فوتبال رو به جلو بودم و برای خودم جای تعجب است، افزود: تیم ما در یک ماه از تعطیلات لیگ اردوی خوبی در ترکیه داشت و بازی‌های دوستانه با کیفیتی انجام داده بود و در شرایط فوق العاده ای تا قبل از بازی قرار داشتیم اما واقعاً شرمنده هواداران شدیم و از این بابت خجالت زده هستم.

به گزارش مهر، تیم نساجی مازندران در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۲ بر صفر برابر میهمانش تیم صنعت نفت آبادان تن به شکست داد. شاگردان حمید مطهری این شکست با ۱۶ امتیاز اندوخته گذشته در رده ششم تا قبل پایان بازی‌های این هفته باقی ماند. نساجی در هفته سیزدهم این رقابت‌ها روز شنبه ۳ دی ماه در تهران به مصاف تیم هوادار خواهد رفت.